Aan de boorden van de Nete

 

Droog weer dan ga ik op wandel.Vandaag gaan kijken naar de pompoenregatta maar daar over morgen meer.Onderweg naar Lichtaart in de kempen genieten van mijn vlakke land langs de rivier de Nete.

11 reacties op “Aan de boorden van de Nete”

  1. mogge Marylou
    ja het is genieten tijdens het wandelen , of het nu vlak is over heuvelachtig
    deze week wordt het weer mooi weer en zal ook ik op stap zijn in de natuur
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig hoor Marylou, geniet maar van het mooie weer.

    Liked by 1 persoon

  3. Hier in SA is dit ook baie droog en damme leeg. Mooi foto!

    Liked by 1 persoon

  4. Dat leverde nog een behoorlijk grijs beeld op, hopelijk heb je vandaag meer zon en blauwe lucht.

    Liked by 1 persoon

  5. ha die Marylou
    dank je voor de lieve woorden
    ja ik was ook zeer verbaasd deze ooievaars te zien , of ze blijven ik zou het je niet kunnen vertellen
    deze wandeling was niet echt bij mij hier in de buurt , ik deed een etappe van het Pieterpad tussen Millingen en Groesbeek
    donkere foto’s wat lichter maken , geen idee , heb wel software bij dit cameraatje , een Panasonic Lumix DMC – TZ30
    ik sluit nu af en ga hier achter m’n tuintje in , deel van het Goois Natuur reservaat
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  6. mooie streek voor een wandeling of fietstochtje!

    Liked by 1 persoon

  7. Beautiful countryside, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Ohhhhh er wacht ons de pompoenregatta … wrijf wrijf … ik ga vast een plekje op de eerste rij zoeken langs de Nete 😀

    Liked by 1 persoon

  9. Beautiful landscape, ideal for walking!
    Greetings, Patrizia

    Liked by 1 persoon

  10. Werkelijk een prachtige foto vanuit een schitterende compositie!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

