Zilverreiger

Even op wandel in de “Jutse plassen” waar heel wat vogels in de herfst te zien zijn.Maar door de hoge rietbegroeiïng  heb je momenteel nog maar weinig plekken waar je over de waterplas kijken kan.Ik ontdekte er de grote zilverreiger maar de afstand was heel groot en als ik dichter probeerde te gaan kon ik niet meer over het riet een kijken.Dus  had geen keuze.Ga in de week nog wel eens een kijkje nemen.

8 reacties op “Zilverreiger”

  1. mogge Marylou
    je hebt het toch mooi in beeld gebracht
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi met die 2 meeuwen er bij Marylou.

    Liked by 2 people

  3. So rustig! Love the rimpels on the water.

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi, Marylou. Ik kwam gistermiddag langs een weiland waar zeker 15-20 grote zilverreigers stonden, maar ze stonden te ver weg om er een goede foto van te kunnen maken. Er zouden slechts witte stipjes op de foto te zien, vrees ik, daarom ben ik maar doorgereden.

    Liked by 1 persoon

  5. Lovely image, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  6. mooi beeld Marylou, zo zie ik ze ook vaak in de rietlanden langs de rivieren.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

