Mooi door eenvoud

 

In het  landschap met zijn mengelmoes van vurige herfstkleuren viel deze plant met  zuiver witte aren op in  het Arboretum.

De zilverkaars heeft een late bloeiperiode .De bloei komt vaak pas eind september goed op gang. Dit combineert goed met struiken met een mooie herfstkleur. Ze geuren heerlijk.

 

 

 

 

9 reacties op “Mooi door eenvoud”

  1. mogge Marylou
    ja deze mooie witte valt op nu tussen al die kleuren , een pracht is het
    dank je voor je lieve woorden , het is daar ook zo mooi
    ik maakte de foto van de jagers , want ik vond het zo mooi dat zij daar werkloos stonden en aan de andere kant van mij een weiland vol zat met ganzen🙂
    ja ik pas goed op hoor wil daar zeker niet in de buurt van komen
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Schoonheid zit in kleine dingen, vind je niet Marylou? Mooi weergegeven, ik geniet van je prachtige foto’s!

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi vastgelegd Marylou, ik ben het met de titel helemaal eens hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Bloeisels is voorwaar pragtig!

    Liked by 1 persoon

  5. Less is more…mooi, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. So dainty! It looks like a little bottle brush. 😃

    Liked by 1 persoon

  7. Het si een prachtig bloempje, ik heb het nog nooit gezien

    Liked by 1 persoon

  8. mooie bloeiwijze!
    Lijkt wel op zo’n afwasborstel…🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

