Een heel speciaal cafeetje


Ik was gisteren nog eens een keertje in de Zoo om te genieten van het goede weer en de dieren.Ik zag er ook deze wagen uit de tijd van de kolonisten staan die om getoverd was in een cafeetje.Gezellig maar ook bestormd door kinderen die zich wel een cowboy waanden.Dat het eigenlijk geen rustig plekje was moet ik je zeker niet vertellen .De huifkar had heel veel aantrek van kinderen en grote mensen.

11 reacties op “Een heel speciaal cafeetje”

  1. Oulik!Die wiele lyk nie meer baie sterk nie.

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    die kar heeft een zware tijd gehad en heeft nog geen rust
    en zo was het bij jou en is het nu enigszins bij mij
    ik als positivo ga er vanuit dat het goed komt
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Ziet er leuk uit… Misschien even teruggaan als het minder druk is😉

    Liked by 1 persoon

  4. Erg leuk hoor Marylou, John Wayne zal er niet gelopen hebben.

    Liked by 1 persoon

  5. How the west was won🙂 Het ziet er prachtig uit en lijkt me een leuk alternatief voor de partytent in de tuin

    Liked by 1 persoon

  6. Erg leuk, en gezellig voor een feestje

    Liked by 1 persoon

  7. Molto bella, fa fare un salto nel passato questa tua bella foto!!

    Liked by 1 persoon

  8. Heerlijk zo’n mooie oude huifkar🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

