Laat de wereld maar draaien

Laat de wereld maar draaien.Ik sluit me af van alle geweld en voel me veilig.

Nog eens een keertje naar de Zoo geweest  altijd een fijn dagje uit.

12 reacties op “Laat de wereld maar draaien”

  1. prachtige opname
    ik sluit ook af
    en ga slapen

    Liked by 1 persoon

  2. van mij is het denk ik zo’n 25 jaar geleden dat ik er nog geweest ben!

    Liked by 1 persoon

    • De Zoo of Plankendaal van toen zijn niet meer te herkennen.Er is heel veel geïnvesteerd en het is er nu ook heerlijk om te wandelen.Heel veel dieren zitten niet meer in dat soort kooien van toen maar in leefgebieden afgesloten door glas- wanden en waterpartijen.De Zoo Antwerpen heeft er een schitterend rif-aquarium bij van de vloer tot de zoldering.Zeker een bezoek meer dan waard.

      Liked by 1 persoon

  3. Een goede tekst bij deze fraaie foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  4. Gelijk heb je laat de media maar even de media. Een opvallende verschijning met zijn gedraaide horens en streeppatronen

    Liked by 1 persoon

  5. ha die Maryloe
    wind viel mee, en als je een krantenwijk loopt valt dat echte wel op
    in het weekend komt de winter , we wachten het maar af🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Lekker de zinnen verzetten in de zoo

    Liked by 1 persoon

  7. De wereld draait inderdaad wel door, en laten we dan maar even genieten van dit prachtige dier.

    Liked by 1 persoon

  8. she’s looking at me, eye to eye….great photo…!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

