Opvallende bloeiwijze maar me onbekend

In de Zoo zag ik deze plant met prachtig rode bloeiwijze.De naam van deze plant moet ik jullie schuldig blijven want ik heb hem nog nergens ooit kunnen bespeuren.

16 reacties op “Opvallende bloeiwijze maar me onbekend”

  1. Mij ook vreemd maar wel mooi😉

    Liked by 1 persoon

  2. ha die Marylou
    de naam van die schoonheid is er inmiddels🙂
    ja de winter op zich is ook mooi , of kan mooi zijn , maar het weer wat we nu hebben bbbrrr

    Liked by 1 persoon

  3. A very unusual plant. 😃

    Liked by 1 persoon

  4. Een fraaie foto van deze prachtige plant Marylou, ik ken hem ook niet.

    Liked by 1 persoon

  5. Inderdaad .. mooie bloeiwijze. In dierentuinen kom je nogal eens uitheemse flora tegen die wij hier niet kennen

    Liked by 1 persoon

  6. Ik zou de naam je ook niet kunnen vertellen maar mooi is hij inderdaad!

    Liked by 1 persoon

  7. Het maakt me wel nieuwsgierig!

    Liked by 1 persoon

  8. inderdaad bijzonder!
    Intussen ook bekend zie ik…😉

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie foto! Ik heb deze plant in mijn tuin staan, maar het is mij niet gelukt er een mooie foto van te maken (de bessen glimmen te erg en ik krijg donkerrode kleuren eigenlijk nooit goed op de foto)

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

