Er een mouw aanpassen

Ik stond voor het kinderbrandwondenfonds 3 dagen op de kerstmarkt in Lier  maar dat zijn onze kleine zwaar verbrande patiëntjes wel waard.Nu neem ik de volgende dagen platte rust en als het niet regent ga ik op wandel.Vermits het 2 dagen regende moest er aan heel wat een mouw gepast worden.Dit wandelend kerst-orkest zocht zich een droog plekje in een bushokje op de Grote Markt in Lier.De witte stippen tonen jullie hoe erg het wel regende en de kleine vliegende sneeuw is een toevoeging om ons in stemming te brengen voor de winter.

12 reacties op “Er een mouw aanpassen”

  1. Oh hoe fijn zeg, geniet ook van een mooie Kerst. Groetjes.

    Liked by 1 persoon

  2. ha die Marylou
    jij verdient een aantal dagen , mooi wandel weer
    zo ik ze had dit afgelopen weekend

    Liked by 1 persoon

  3. mooie foto, jeetje…..wat een weer en pech

    Liked by 1 persoon

  4. Foto laat toch wel een warme sfeer zien

    Liked by 1 persoon

  5. How jolly! Lovely capture, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Echt jammer van dat slechte weer hoor.

    Liked by 1 persoon

  7. Jammer maar het levert je wel een mooie foto op.

    Liked by 1 persoon

  8. Aan de foto ligt het niet, Marlou, maar het zou een graad of tien kouder moeten zijn … 😉

    Liked by 1 persoon

  9. gelukkig is het nog een groot bushokje!

    Liked by 1 persoon

  10. Wat gezellig zitten ze daar🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Ik hoop dat je inmiddels een paar heerlijke wandelingen hebt kunnen maken. Het weer was er wel heel lekker voor🙂

    Liked by 1 persoon

    • neen spijtig genoeg niet mijn vrijwilligerswerk voor het kinderbrandwondenfonds heeft al mijn vrije tijd opgeslorpt maar nu wordt het even rustig en trek ik er op uit

      Like


Geef een reactie

