Kussen onder de mistletoe

In Antwerpen heeft men op de Grote Markt tijdens het evenement”De winter van Antwerpen” een constructie opgezet van bamboebuizen.Aan de zoldering hangt een grote mistletoe en Antwerpen nodigt iedereen uit elkaar te kussen onder deze  marentak.

19 reacties op “Kussen onder de mistletoe”

  1. wat een stel bejaarde zuignappen! Ik vind de constructie wel mooi, hoop dat ze dat vaker gaan gebruiken.

    Like

    • Sorry Liesbeth maar noem je je ouders of oma ook zo die elkaar een wel gemeende knuffel geven in deze tijd dat heel veel mensen het zo moeilijk hebben..Weet dat jij ook niet eeuwig jong zal blijven en dat er gisteren heel veel mensen jong en oud elkaar hun liefde of vriendschap aan elkaar betoonden

      Like

      • Ik ben nog altijd opgevoed dat je je liefde voor elkaar mag uiten maar dat dat niet in het openbaar hoort. Waarom moet het publiekelijk? Omdat er een tak hangt? Door de tijd van het jaar? Allicht is dit een kwestie van smaak of opvoeding, maar ik vind uitgebreid zoenen privé en denk dat je je affectie ook anders kan tonen als je niet onder elkaar bent.

        Like

      • Ik sta ook niet overal te kussen of wat dan ook moest je dat denken en ieder mag dingen ervaren op zijn manier .Mij ging het alleen om je taalgebruik en dat zit toch ook een stukje in je opvoeding.Ik vond het kwetsend voor oudere mensen die toch niets schandalig gedaan hadden.

        Like

  2. Leuk bedacht in deze tijden van onzekerheid

    Liked by 1 persoon

  3. mogge Marylou
    mooi gemaakt en een goed initatief ook
    en ik vind het geen bejaarde zuignappen , gewoon een lief stel
    ja wat je zegt bij mij , het is oppassen overal
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  4. Excellent! Thank you!🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Bejaarde zuignappen?? Dus na je dertigste mag je niet meer lief zijn voor elkaar? Rare opmerking. Ik vind het lief en het bouwwerk heel bijzonder.

    Liked by 2 people

  6. heel leuk Marylou, fijne feestdagen voor jou

    Liked by 1 persoon

  7. ik hoop dat het veel geluk mag brengen…😉

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooie foto van een leuke traditie Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. Ik kan zowel de constructie als de kus wel waarderen. Die opmerking van Villasapho raakt kant noch wal!

    Liked by 1 persoon

  10. Dat geeft in ieder geval genoeg te kijken🙂
    Fijne feestdagen en dat U mag best jij zijn😉
    Geniet van de feestdagen en groetjes

    Liked by 1 persoon

  11. Twee kussende ouwe krenten … onsmakelijk verhaal🙂 verder wel een hele mooie, en verhalende straatfoto.

    Liked by 1 persoon

  12. Een plaatje die een brede glimlach geeft… fijne dagen gewenst!

    Liked by 1 persoon

  13. dat mag je Marylou
    en dank je wel
    wens je een goeden nacht

    Liked by 1 persoon

  14. Mooie foto, op kussen en elkaar graag zien staat geen leeftijd.

    Liked by 1 persoon

  15. Such a lovely Christmas decoration with the mistletoe:)

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

