Het jaar loopt ten einde

Kerst is voorbij  2016 staat voor de deur. Hier mijn wens voor alle bezoekers op mijn blog

14 reacties op “Het jaar loopt ten einde”

  1. Fijne Kerstdagen en ik reis weer met je mee , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ga graag weer met je mee aan de digitale wandel hoor in 2016
    je brengt ons mooie foto´s van mooie plekken
    wens je fijne dagen en een gezond 2016

    Liked by 1 persoon

  3. So nice Christmas trees

    Liked by 1 persoon

  4. Natuurlijk reis ik graag met je mee Marylou, nog fijne dagen gewenst hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtige kaart heb je gemaakt en natuurlijk wensen wij je ook hele fijne dagen.

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi kaart om de reis mee te beginnen…fijne feestdagen

    Liked by 1 persoon

  7. ha die Marylou
    ik moest ff denken , toen ik las fijne wandeling
    dat was het weekend van 12 en 13 december🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Je hebt het tempo er flink in, Marylou. Hier in het noorden zijn de Kerstdagen nog niet eens halverwege … Desalniettemin fijne dagen gewenst!

    Liked by 1 persoon

  9. nee dat zou ik zo 1 2 3 niet kunnen zeggen
    denk dat je mij bij de veilige afzenders moet zetten , dus aangeven dat het geen spam is
    cuc6

    Liked by 1 persoon

  10. Voorbij? Echt niet ( nog een slokje gluhwein neem ) niks hoor, morgen tweede kerstdag en dit jaar zelfs een derde!

    Liked by 2 people

  11. Een prachtige wens Marylou, dank je wel.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

