Kijk ook eens naar omhoog

Vergeet ook eens niet naar omhoog te kijken want het is dan net of de bomen op je hoofd gaan vallen.Je voelt je nietig en dat houdt je dan ook weer met de voeten op de grond en voorkomt dat je gaat zweven.

 

14 reacties op “Kijk ook eens naar omhoog”

  1. mogge Marylou
    ja gelukkig doe ik dat veel
    maar wat heb jij het mooi uitgelegd van waarom🙂
    geniet de dag

    Like

  2. Dat doe ik regelmatig, gelukkig ben ik niet de enige. Mooie foto Marylou

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi beschreven en een fraaie opname Marylou,

    Liked by 1 persoon

  4. Ja, dat doe ik ook regelmatig, omhoog kijken in het bos.
    Op dit moment mogen we hier echter het bos niet in, omdat takken dreigen af te breken onder de zware ijslast die ze dragen.

    Liked by 1 persoon

  5. looks like summer, but I heard it got quite cold last days. Do you do ice skating?

    Liked by 1 persoon

  6. Door de vertekening lijkt het inderdaad alsof de bomen op je af komen

    Liked by 1 persoon

  7. Ja dat klopt, en ze zijn ook zo mooi om te zien, in elk seizoen

    Liked by 1 persoon

  8. ik doe het vaak!
    De kruinen van bomen, de wolken en sterren aan de hemel, een vogel die hoog in de lucht zweeft…

    Liked by 1 persoon

  9. ha die Marylou
    ja leuke weetjes
    en warmere omstandigheden🙂
    ja ook hier morgen regen voorspelt , maar pas wat later zo men zegt🙂
    ik zie het wel
    slaap wel

    Liked by 1 persoon

  10. Ik moet beslist vaker met de neus de lucht in wat een prachtige plaat!

    Liked by 1 persoon

  11. Dit is echt een schitterende foto Marylou. Ook heel mooi en vakkundig gefotografeerd. Het is inderdaad net of de bomen naar je toe buigen🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

