Winterroosje

Op wandel in Oostmalle in het kasteeldomein De Renesse.Op mijn pad een winterroosje dat ik jullie graag aanbied op deze 8 de januari

17 reacties op “Winterroosje”

  1. Bellissima, adoro le rose gialle!!
    Un caro saluto, Pat

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    dank je voor dat mooie roosje , ben blij dat je het hebt laten staan🙂

    Liked by 1 persoon

  3. En dat stond nu te bloeien, man man de natuur staat echt op zijn kop

    Liked by 1 persoon

  4. Je hebt dit mooie roosje, fraai gefotografeerd Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. Dankjewel voor het winterroosje Marylou
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  6. So mooi,in die vaalheid van die winter!

    Liked by 1 persoon

  7. prachtig Marylou, dik compliment van mij

    Liked by 1 persoon

  8. Dankjewel Marylou. Deze winterreus staat in fraaie geeltinten te schitteren

    Liked by 1 persoon

  9. Dank je wel voor dit prachtige roosje. Ik neem hem gaarne aan😀

    Liked by 1 persoon

  10. Dank je haha ook een mooie
    Klaprozen en gele theeroosjes zijn mijn lievelingsbloemen
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  11. So lovely, this yellow rose for friendship.🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Stunning! Roses are my favourite.

    Liked by 1 persoon

  13. Gorgeous! Such a beautiful colour!

    Liked by 1 persoon

  14. Beautiful rose, Marylou.
    Easter Blessings ~ Wendy

    Like


Geef een reactie

