Kasteel de Renesse Oostmalle

/Het is een prachtig domein met een mooi kasteel dat men soms kan bezoeken,men kan er feestzalen huren en zelfs trouwen.Op een grasveld stond een enorme kader waar ik het kasteel kon in fotograferen.Maar daar ik nogal klein was  werd het schipperen om het een beetje als een schilderij te laten overkomen.

Voor meer foto’s  Klik HIER 

12 reacties op “Kasteel de Renesse Oostmalle”

  1. mogge Marylou
    nu dat is je toch prima gelukt
    je hebt dat mooie kasteel goed gevangen
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. zeer, zeer mooi gedaan Marylou

    Liked by 1 persoon

  3. Zo’n prachtige foto verdient een mooie lijst hoor Marylou, knap gedaan.

    Liked by 1 persoon

  4. Je hebt het kasteel toch netjes weten in te lijsten, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. Echt heel leuk gedaan zo in dat schildrijframe🙂 Het is zo ook echt een schilderij.

    Liked by 1 persoon

  6. het kasteel staat wel wat laag in het kader, maar nu snappen we waarom…
    😀

    Liked by 1 persoon

  7. Ik woon sinds een jaartje in Zoersel, maar dat kasteel in Oostmalle had ik nog niet gezien. Moet ik eens langsgaan! En huren om te trouwen, zeg je? Moet ik onthouden! 😄

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig! super idee

    Liked by 1 persoon

  9. super leuk. volgende keer terug met krukje?

    Liked by 1 persoon

  10. ik voel mij dankbaar dat jij daar die moeite voor doet Marylou, het is een prachtig resultaat geworden.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

