Te lang natte voeten is nefast

Als bomen te lang in overstromingsgebied gestaan hebben of door omstandigheden te lang natte voeten hebben, leggen ze er het bijltje al wel eens bij neer.Hier zijn verschillende bomen verzopen.

Ze zijn dood en zullen in de lente niet uitlopen. Foto gisteren genomen voor de valpartij bij gladheid die me nu aan bed gekluisterd heeft.

 

 

21 reacties op “Te lang natte voeten is nefast”

  1. This is a fantastic shot, dear Marylou! It reminds me of the landscape in Louisiana, which has so much water around. Bravo, my friend!😉

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ja daar kunnen ze op den duur niet tegen , mooi in beeld gebracht
    hoop dat je goed hebt geslapen

    Liked by 1 persoon

  3. mooi weergegeven, fijne week toegewenst

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtige plaat!!
    En ik wens je een snel herstel.

    Liked by 1 persoon

  5. Een hele mooie foto, maar zonde van die bomen hoor. Heel veel sterkte gewenst Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi gefotografeerd. Spoedig herstel.

    Liked by 1 persoon

  7. A very stark and wintry scene, Marylou. Beautiful though. 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi! Hier staan ook op diverse plekken bomen die zijn verzopen. De kale grilligheid geeft ze vooral in de zomer iets eigens.
    Beterschap, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. Fotografen zien vaak geen gevaar hé🙂 Beterschap Marylou. De foto is heel mooi. Ook dode bomen mogen van mij een bescheiden plekje hebben in de natuur

    Liked by 1 persoon

  10. De bomen zijn uitgebloeid Marylou maar ik hoop dat jij weer heel gauw op de been bent!

    Liked by 1 persoon

  11. Goeie avond Marylou, prachtige foto heb je weer gemaakt.
    Ik lees hier dat je ziek bent, Alvast van mij ook hèèl veel beterschap gewenst hoor.
    Vele lieve groetjes en nen hele warme knuffie van mij!

    Liked by 1 persoon

  12. Ik wist dat helemaal niet, dat bomen kunnen verdrinken. Vreemd idee. Sterkte iig.

    Liked by 1 persoon

  13. Oei ik lees hier geen goed nieuws. Gaat het een beetje?

    Liked by 1 persoon

  14. oei, veel beterschap, Marylou!

    Liked by 1 persoon

  15. Oei…een valpartij? Dat is niet zo mooi…Van harte beterschap! 🍀

    Liked by 1 persoon

  16. Wat naar om te horen dat je je eigen zo bezeerd hebt dat je bed moet houden. Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt. Beterschap vrouwtje

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

