Ijskristallen

Het gaat al beter na de valpartij maar op wandel zit er nog niet in.Moest op controle bij de dokter en vermits mijn fototoestel altijd met me meegaat,heel even gestopt  langs de kant en deze foto gemaakt van uit de auto.

17 reacties op “Ijskristallen”

  1. Ek hoop dit gaan gou beter.Pragtige foto.

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    dus nog niet aan de wandel , neem de tijd om het te laten genezen
    ja deze ijskristallen zijn mooi , ik kon er op mijn wandeling met de kranten vandaag ook wel tegen komen , het ziet er glad uit hier
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Heb iets gemist, gevallen auw, take care

    Liked by 1 persoon

  4. Beterschap , liefs…

    Liked by 1 persoon

  5. van harte beterschap Marylou, mooi plaatje

    Liked by 1 persoon

  6. Goed te vernemen dat het weer iets beter met je gaat Marylou, je hebt in elk geval weer deze prachtige foto kunnen maken.

    Liked by 1 persoon

  7. Ook ik heb iets gemist geloof ik. Heel veel beterschap! Ik hoor dat je snel weer in staat bent om te wandelen en mooie foto’s te maken!

    Liked by 1 persoon

  8. Gossie beterschap…Ja ijskristallen zijn mooi

    Liked by 1 persoon

  9. Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je kwetsuren. Beterschap verder!
    Met het maken van foto’s tijdens tussenstops in de auto is niets mis, Marylou, ik begin me intussen al aardig te kwalificeren in bermfotografie in de breedste zin van het woord … 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Beautiful icekristall

    Liked by 1 persoon

  11. Het kan vriezen, en het kan dooien bij deze foto🙂 Beterschap Marylou

    Liked by 1 persoon

  12. dank je Marylou
    wens je een goede nachtrust
    en hoop dat het al wat beter met je gaat

    Liked by 1 persoon

  13. A very artistic image, Marylou. I hope you are soon fully recovered.🙂

    Liked by 1 persoon

  14. ook al ben ik niet zo aan die kou, de winter maakt soms fantastische plaatjes hé!

    Liked by 1 persoon

  15. Hopelijk kun je snel weer op wandel! Goed herstel gewenst!

    Liked by 1 persoon

  16. Smashing photograph Lou!🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

