Alles berust op respect

Ik heb een spreuk toegevoegd aan deze foto daar ik denk dat respect voor elkaar,de natuur en al wat leeft, de wereld aangenamer zou maken.

12 reacties op “Alles berust op respect”

  1. Ben het wel eens met je spreuk alhoewel ik op mijn werk in verhouding heel vele respect krijg maar maar zelden een hand.

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ik ben het helemaal eens met die spreuk
    en dan te weten dat er lui zijn die vrouwen geen handdruk geven😦
    mooi hé die Elvis , nog steeds
    ja die apparaatjes maken prachtige opnamen , dat is zeker de toekomst
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Een stuk aangenamer maar jammer genoeg ver te zoeken

    Liked by 1 persoon

  4. Gelijk heb je Marylou, alles begint met respect voor elkaar.
    Laat ieder in zijn eigen waarde.
    Groetjes Marcel

    Liked by 1 persoon

  5. Erg mooi gedaan Marylou, aan respect ontbreekt het nog wel eens.

    Liked by 1 persoon

  6. Daar sluit ik me van harte bij aan, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  7. Wil wel even benadrukken dat respect ook iets is wat je een beetje moet verdienen. het hangt nog wel eens af van je eigen gedrag en je uitstraling naar je medemens of je al dan niet respect verdient. Een ferme handdruk is nooit weg maar in menig andere cultuur doet men dat met andere gebaren

    Liked by 1 persoon

  8. I absolutely agree with you, Marylou. The world would change drastically for the better, if everyone adhered to this belief.🙂

    Liked by 1 persoon

  9. volledig met je eens, Marylou!

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig uitgebeeld Marylou.
    Echt een hele fraaie foto!

    Liked by 1 persoon

  11. Past er mooi bij ja…

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

