Laat ik me zo van de beste kant zien

Ontmoet tijdens een wandeling en ze poseerde maar wat graag.

 

19 reacties op “Laat ik me zo van de beste kant zien”

  1. Wat een knap dier!

    Liked by 2 people

  2. een pracht zo op de vroege morgen🙂

    Liked by 1 persoon

  3. the cat thinking about u while u are taking the picture…great…

    Liked by 2 people

  4. Oh mooi !!!

    Liked by 2 people

  5. Ja hoor…mooier kan het bijna niet.

    Liked by 1 persoon

  6. A beautiful picture – and a beautiful cat!

    Liked by 1 persoon

  7. Magnificent animal!!

    Liked by 1 persoon

  8. Wat heerlijk ”face to face” Die zou je toch zo mee willen nemen

    Liked by 1 persoon

  9. ja Marylou
    ik zie die mooie natuurbeelden ook , en soms waan ik mezelf dan ook daar in het echt😉

    Liked by 1 persoon

  10. Een kat die zo graag voor je blijft poseren, moet wel een lief dier zijn dat zich graag eens laat aanhalen. 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige kat en dito foto!

    Gr. René

    Liked by 1 persoon

  12. Mooi modelletje😉

    Liked by 1 persoon

  13. As fine cat with all these colors. Minton send a dog kiss

    Liked by 2 people

  14. Amaiiii….. dit is echt een pracht van een kat!

    Liked by 1 persoon

  15. Such a beautiful cat!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

