Mijn vlakke land ,mijn Vlaanderen land

Zo bezong Jacques Brel ons mooie land.Foto genomen in Damme .

18 reacties op “Mijn vlakke land ,mijn Vlaanderen land”

  1. mogge Marylou
    een pracht opname van het mooie Vlaamse vlakke land , lijkt wel een schilderij
    je hebt het druk las ik , ja er zijn van die dagen , ik hoop het gaat beter weer met lopen
    dank je voor de felicitatie🙂
    en wat je zegt zo’n overstroming als in ’53 zal nu niet meer zo snel gebeuren , ik denk dat dat Tiengemeenten er toen bijna niet meer was
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Dis ’n pragtige foto!

    Liked by 1 persoon

  3. like a painting…

    Liked by 2 people

  4. Net een schilderij.

    Liked by 1 persoon

  5. het lijkt wel een schilderij prachtig

    Liked by 1 persoon

  6. Heel fraai vastgelegd Marylou.

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi met die donkere wolkenpartij dreigend boven het vlakke Vlaamse land.

    Liked by 1 persoon

  8. Hoi Marylou, wat een mooi licht heb je hier gevangen.

    Liked by 1 persoon

  9. Ik sta altijd weer vol bewondering bij de titels die je je foto’s meegeeft.
    Die vind ik altijd heel mooi en passend. Een pluim voor jouw.
    Ook weer een heel mooie foto Marylou.
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  10. Goeie avond Marylou, wat een pracht foto heb je gemaakt.
    Heel veel liefs van Brigitte

    Liked by 1 persoon

  11. Great…
    I love IT 👍

    Liked by 1 persoon

  12. Wat een prachtige foto… en dan met de wonderschone muziek van Jaques Brel in gedachten! Melancholisch…

    Liked by 1 persoon

  13. Heel mooi met de lange schaduwen door het rietveld

    Liked by 1 persoon

  14. Wow! Those colours and textures are stunning. Gorgeous picture. Well done.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. wow, prachtige foto, Marylou!
    Ja, Vlaanderen heeft toch wel schitterende plekjes in petto hé…

    Liked by 1 persoon

  16. Het lijkt wel een schilderij. Prachtige kleuren en heel mooi op de foto gezet.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

