Luisteren naar het lied van de zee

Gisteren heb ik voor mijn vrijwilligerswerk bij het Kinderbrandwondenfonds preventie-lesjes gaan geven in een schooltje in Adinkerke.5 uur in de wagen heen en terug dat was verre van prettig.Gelukkig heb ik tijdens mijn middagpauze een 10 km lange wandeling gemaakt naar de zee.Ik ben er flink uitgewaaid en natgeregend maar ben terug helemaal in orde na mijn valpartij bij ijzel enkele weken geleden en kan dus terug op pad.Geen mens te zien op het strand uitgezonderd 1 iemand die  net als ik kwam luisteren naar het lied van de zee.

18 reacties op “Luisteren naar het lied van de zee”

  1. Het zal een stevig lied zijn geweest.Marylou Fijn dat je weer zo’n eind kunt wandelen na je valpartij. Mooie foto geeft ze sfeer goed aan. Fijn weekend Groetjes Anna.

    Liked by 1 persoon

  2. Heerlijk om te kunnen uitwaaien onder het genot van de zeegeluiden.

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie afsluiter van een nare periode.

    Liked by 1 persoon

  4. Niks leukers dan luisteren naar het geluid van de golven😉

    Liked by 1 persoon

  5. ha die Marylou
    het strand zo ik het graag zie , zo goed als verlaten
    mocht het gelukkig regelmatig zo treffen🙂
    blij te lezen dat je weer goed ter been bent
    zeg ik vast , fijne wandeling

    Liked by 1 persoon

  6. Pfff je moet er wat voor over hebben. Mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  7. Gelukkig dat je weer helemaal hersteld bent Marylou, een fraaie foto met een mooie compositie hoor.

    Liked by 1 persoon

  8. Fijn dat je weer een dikse wandeling kon maken.
    Kijkend naar je foto kan ik de zee bijna horen …

    Liked by 1 persoon

  9. Een bijzondere dag. Toch een kleine kanttekening als het mag, ik zou de persoon aan de kustlijn op de gulden snede plaatsen. Ik weet het het dat ik kan zeuren vergeef me.

    Liked by 1 persoon

    • Je zeurt echt niet.Maar hebt de wandeling gemaakt tijdens dat de collega’s gingen eten.Heb van Adinkerke naar de Panne gewandeld 5 km heen en 5 kilometer terug om aan de zee te geraken want scholen liggen niet op de dijk.ik moest nadien nog les geven mijn tijd was heel beperkt.
      Daarbij regende het fel en wilde mijn toestel niet kletsnat laten regenen.Bedankt voor de tip zal er in’t vervolg rekening mee houden..

      Liked by 1 persoon

  10. Het meenemen van de persoon maakt voor mij de foto. Ik weet niet in hoeverre je herstelt bent maar bij een foto als deze zou ik meer contact met de grond zoeken. Je versterkt er je dieptewerking mee. Door de knieën dus. Je kan ook verder uitzoomen en de persoon dichter naderen voor een nog weidser foto

    Liked by 1 persoon

    • Dat kan ik alleen maar beamen Henk.Maar de omstandigheden waren er op dat moment niet voor.Heb de foto’s van op de dijk gemaakt.Er was echt geen tijd om het strand op te gaan of tijd te nemen voor dingen uit te proberen.Ik zal er wel rekening mee houden de volgende keer.Bedankt voor de tip.

      Liked by 1 persoon

  11. Oei, je moet er wel heel veel voor over hebben om er zo’n lange reis voor te maken! Fijn dat je plezier had. Kennelijk geen blijvende gevolgen van je val. Groetjes, Blew

    Liked by 1 persoon

  12. Ek hou baie van jou foto en is bly om te verneem dat jy weer goed kan stap na jou val!

    Liked by 1 persoon

  13. ha die Marylou
    dank je voor je lieve woorden , ja het is een mooie pps om te zien
    heerlijk zo een rustdag hoor , en de storm zal mij niet wakker houden
    maar lastig maandag misschien met de folders
    slaap wel

    Liked by 1 persoon

  14. Vijf uur in de auto, wat is België dan opeens groot hé. Maar je hebt een juweeltje van een foto gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  15. en net bij zo’n weer ga ik het liefst naar zee!
    🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

