Klingelende klokjes

 

Vandaag op wandel in een domein vol wilde sneeuwklokjes.Ze staan er met duizenden mooi te wezen en mee te wiegen in de wind..Ik ben  wel niet op  de juiste plek kunnen komen want dat was door omstandigheid(werken) afgesloten.Volgende week kan ik er terug overal op zei de toezichter.Ik heb dus van de nood een deugd moeten maken want naar ginder rijden en niets kunnen fotograferen zou toch al te gek zijn.De bloempjes zaaien zich overal uit en ik vond aan de rand toch nog wat maagdelijk witte sneeuwklokjes.De grote massa probeer ik, als het weer mee zit ,jullie volgende week te tonen.

19 reacties op “Klingelende klokjes”

  1. mogge Marylou
    ja ze staan er mooi bij
    en zullen zeker wiegen in de storm
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Net alsof je door een bos van meiklokjes wandelt…

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is ook al fraai gezicht zo.

    Liked by 1 persoon

  4. Oh, spring is here, beautiful.

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig Marylou, daar heb je voor op de knietjes gemoeten hè?

    Liked by 1 persoon

  6. You found a beautiful spot for your day’s photo.

    Liked by 1 persoon

  7. Spring is coming…!

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig, Marylou, ik las zojuist dat de lente dit jaar ongeveer anderhalve maand voor ligt op het gebruikelijke schema. Dat wordt door jou foto mooi bevestigd.

    Liked by 1 persoon

  9. lovely spring flowers

    Liked by 1 persoon

  10. Mooie foto superleuk standpunt

    Liked by 1 persoon

  11. So beautiful, Marylou! They look so big.🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Hoe mooi is datzeg! knap in beeld gebracht.
    Natuurlijk moet ik hier meer terugkomen vanuit mijn nieuwe blog http://feniks.skynetblogs.be

    Liked by 1 persoon

  13. Geweldig standpunt Marylou. Dat maakt van een paar sneeuwklokjes echte reuzen die boven je hoofd uittorenen

    Liked by 1 persoon

  14. Ik vind ze altijd zo leuk die sneeuwklokjes. Helaas heb ik ze nog niet kunnen fotograferen. Hele mooie foto heb je ervan gemaakt!

    Liked by 1 persoon

  15. ha die Marylou
    ja zwart is zeker mooi , ook deze mooie maar best wat gevaarlijke dieren
    pracht opnamen zijn het zeer zeker
    de wind zal zo om 5 BF zijn , ik hoop dat de regen wat meevalt
    slaap wel

    Liked by 1 persoon

  16. een veld vol van deze schoonheden is paradijselijk!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

