De verleiding is groot

Door: natuurfreak

17 Feb 2016

Tags:, , , , ,

Categorie: fotografie

16 reacties

Vol vitaminen, lekker en gezond ligt hij hier te pronken in het gras.

Zelfs Eva in het Aards-Paradijs kon niet aan de verleiding weerstaan en beet in de appel

.

16 reacties op “De verleiding is groot”

  1. en u kunt erg lekker pannenkoeken maken met appels🙂
    groetjes van Hans

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    die zo in de natuur liggen nu , zou ik toch niet in willen bijten
    kans dat er ook nog levend vlees in zit🙂
    geniet de dag

    Liked by 2 people

  3. Goeie morgen lief blogvriendinneke,
    Lekker en gezond is zo’ n appeltje wel
    Liefs en knuff van Brigitte

    Liked by 1 persoon

  4. Zo’ n mooie appel zou ik niet laten liggen !😉

    Liked by 1 persoon

  5. die zou bij mij snel weg zijn

    Liked by 1 persoon

  6. wat leuk deze foto, zonnige groetjes voor jou

    Liked by 1 persoon

  7. Een leuke tekst bij deze mooie foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  8. Ha dinsdag voor het eerst in mijn leven een appelboor gebruikt…Kleindochter wilde een appel met schil en gaatje erin😉

    Liked by 1 persoon

  9. Dat appeltje kunnen we wel gebruiken bij de heersende griepgolf Marylou

    Liked by 1 persoon

  10. Ik laat ‘m lekker liggen, doe mij maar mijn dagelijks sinaasappeltje. 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. appels zijn dan ook de meest gegeten fruitsoort voor mijzelf…😉

    Liked by 1 persoon

  12. het water komt mij in de mond, zo uitnodigend heb jij die appel gefotografeerd dat ik er onmiddellijk wil in bijten.

    Liked by 2 people

  13. kans dat er levend vlees in rond kruipt hoor vivapo🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Echt heel leuk gedaan met de appel zo in het gras🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

