Terug in de tijd

 

Gisteren toonde ik jullie de gerestaureerde stuw die er voor zorgt dat de watermolen kan draaien.Nu wil ik jullie de oude uitvoering die manueel bediend werd  en nu gewoon staat te pronken(maar natuurlijk niet meer werkt) tonen.

13 reacties op “Terug in de tijd”

  1. mogge Marylou
    dat waren in die tijd hele uitvindingen , ik vind het mooi dat het blijven mocht
    ook al is het buiten bedrijf
    inderdaad leuk dat ze langskomen en ik wat voor hen kan vertalen , hij begon gelijk over pannenkoeken en een vissie eten🙂
    hier is het nu mooi weer zie ik , wie weet ben ik nog weg straks
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Zo’n oude nog met de hand bediende stuw is pure nostalgie, mooi hoor Marylou.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik kijk naar oude, door weer en wind aangetaste objecten. Dit is daar een prachtig voorbeeld van, mooi dat het bewaard is gebleven.

    Liked by 1 persoon

  4. Dis so goed dat dit bewaar gebly het.Weereens ’n pragtige foto!

    Liked by 1 persoon

  5. De foto is mooier dan die van gisteren maar die andere werkt nog haha
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtige foto. Mooi bewaard!

    Liked by 1 persoon

  7. Interesting, does it still work?

    Liked by 1 persoon

  8. blijft mooi die oude technieken

    Liked by 1 persoon

  9. Voor eeuwig behouden … In jouw fotomapje

    Liked by 1 persoon

  10. een mooie toepassing van een tandheugel Marylou..

    ofhoe het ook eenvoudig kon

    prettige avond

    Liked by 1 persoon

  11. Bello che venga mantenuta anche la vecchia versione, resta sempre una parte del passato che è bello da vedere.
    Serena notte cara Marylou.
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  12. Ik vind dit zelf echt heel mooi om te zien. Ik hou hier wel van. Mooie foto en leuk om deze zo te kunnen bewonderen.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

