Een huisje op wielen

Langs het Stombaarshoekpad dook er plots een huisje op wielen op midden in de natuur.Nog heel even en het is verstopt tussen het groen.De frisse kleuren maken me vrolijk en ook nieuwsgierig.Wie zou hier in wonen?

Het antwoord moet ik je spijtig genoeg schuldig blijven.

23 reacties op “Een huisje op wielen”

  1. O dat maakt me ook nieuwsgierig!

    Liked by 1 persoon

  2. prachtig plekje om te wonen , ik zou daar wel kunnen wennen

    Liked by 1 persoon

  3. Dat zou hier niet misstaan en goed verhuurd worden als buitengewone slaapplaats.

    Liked by 1 persoon

  4. zou ik niet erg vinden om daar een weekje te moeten vertoeven,

    Liked by 1 persoon

  5. waarschijnlijk rond trekkers,

    Liked by 1 persoon

  6. Misschien wel nakomelingen van Pipo de Clown. Het woont daar in de zomer geweldig lijkt mij.

    Liked by 1 persoon

  7. Een stukje mensheid in de natuur verweven.
    Hoe lang staat het er al, dat is mijn vraag.
    Mooie foto Marylou
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  8. Lijkt me heerlijk zo’n plekje te hebben …

    Liked by 1 persoon

  9. Ja mij daar af en toe afzonderen in de natuur, best goed

    Liked by 1 persoon

  10. Just say the word and I’ll be there, baggage in hand!!

    Liked by 1 persoon

  11. Dat lijkt me met het voorjaar voor de deur helemaal geen verkeerd plekje. 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Het huisje lijkt op de woonwagen van Pipo en Mamaloe🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Pipo natuurlijk kan bijna niet anders😉

    Liked by 1 persoon

  14. Een echt Pipo wagen , zo genoemd naar de tv serie Pipo de clown en Mammaloe

    Liked by 2 people

  15. Inderdaad een pipowagen!

    Liked by 1 persoon

  16. That looks like a cosy place to live. Lovely shot!🙂

    Liked by 1 persoon

  17. ik kwam toevallig vandaag ook zo’n woonwagen tegen op een totaal verlaten plekje…
    Maar dit is een kleurrijker exemplaar!

    Liked by 1 persoon

  18. Ik weet het! Pipo en Mamalou! 😀

    Liked by 1 persoon

  19. Dit lyk so geheimsinnig!

    Liked by 1 persoon

  20. En wat voor huisje! Schitterend om deze wagen te zien en dit lijkt me ook echt super om er mee op “trek” te gaan😀

    Liked by 1 persoon

    • Ik denk niet dat er nog mee rond getrokken wordt .Ik denk dat het een vaste verblijfplaats is geworden want waar hij nu staat geraakt hij niet meer op de weg.Ik wandel er nog wel eens naartoe en vraag het dan eens aan de bewoners van de boerderij die er dichtbij ligt.Als ik het te weten kom laat ik het je weten.

      Like

  21. Ik dacht ook gelijk aan Pipo🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

