Een heerlijke dag

 

Na al die koude,natte dagen was het vandaag een heerlijke dag en er zouden nog een paar droge dagen volgen. Joepi! Ik spring een gat in de lucht.

24 reacties op “Een heerlijke dag”

  1. Really nice color contrasts, I really like!

    Liked by 1 persoon

  2. mooie opname
    en ja zo komen er nog vele dagen
    geniet er van

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi vooruitzicht hè…
    Beeldje de foto😉

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een sfeer in jouw natuurfoto’s. Gewoonweg heerlijk om naar te kijken!

    Liked by 1 persoon

  5. Heerlijk hè ik fiets inmiddels alweer dagelijks naar mijn werk. De bus heb ik weer achter me gelaten..

    Liked by 1 persoon

  6. En er komen nog wat mooie dagen aan!! Genieten!

    Liked by 1 persoon

  7. Fijn hoor Marylou….geniet er maar van!

    Liked by 1 persoon

  8. Gut, dass Ihr Wetter verbessert zu hören. Das bedeutet mehr schöne Bilder für uns!

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtige kleuren

    Liked by 1 persoon

  10. een mooie weerspiegeling Marylou..

    geen weer om binnen te blijven

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  11. Vandaar al die gaten in de lucht. Spring nog maar wat hoger 😉

    Liked by 1 persoon

  12. mooie foto, Marylou!
    Ziet er een rustig en best fietsbaar plekje uit…😉

    Liked by 1 persoon

  13. Spring maar gerust een gat in de lucht Marylou. Dit weekend lijkt heel mooi te worden. Mooi met de weerspiegelende wolken in de sloot

    Liked by 1 persoon

  14. Jaja, het begint te kriebelen. Nu de nachtvorst nog weg, en we zijn terug vertrokken.

    Liked by 1 persoon

  15. Gorgeous photo, Marylou. Were you standing in the water to take this pic?🙂

    Liked by 1 persoon

  16. ha die Marylou
    denk dat je het niet goed las of ik ben niet duidelijk🙂
    ik zie het kranten rondbrengen als training voor de echte wandelingen , ik noem het wandelen met hindernissen
    morgen maak ik de 1ste echte wandeling van dit jaar , de wandelingetjes hier achter op de hei zijn toch ook korter
    en je hebt gelijk je moet een gulden middenweg vinden tussen werken en ontspannen , ik kan gelukkig ook bij de krantenwijken ontspannen omdat ik graag wandel

    Liked by 1 persoon

  17. Ja ik spring met je mee…JOEPIE!

    Liked by 1 persoon

  18. Prachtige reflectie in het slootje.

    Liked by 1 persoon

  19. Klopt, we hebben inderdaad een paar prachtige dagen Marylou. Heerlijk wandelen en genieten😀

    Liked by 1 persoon

  20. wat ’n mooi beeld, lijkt wel een schilderij!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

