Katjes om zonder handschoenen aan te pakken

Ze zijn zacht en mooi door eenvoud.

15 reacties op “Katjes om zonder handschoenen aan te pakken”

  1. mogge Marylou
    ja deze katjes zijn schitterend in al hun eenvoud
    dank je voor de lieve woorden bij mij , ze mogen er zijn de ppsjes🙂
    het dagelijks leven neemt zijn gangetje weer , maar echt helemaal normaal zal het nog lang niet zijn , nee dat duurd wel even
    toch zeg ik
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Lentebloeisels…pragtig en simbolies van nuwe lewe.

    Liked by 1 persoon

  3. De lentebodes! Fijn om ze weer te zien!!

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi. Ik denk dat ze aan hun benaming komen door hun fluweelzachte aaibaarheid

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een poezelig mooi plaatje.

    Liked by 1 persoon

  6. Zag ze gister in de bloemenwinkel…horen daar niet wel?

    Liked by 1 persoon

  7. en die mogen er zijn Marylou

    fijne paasdagen gewenst

    Liked by 1 persoon

  8. Beautiful picture.

    Liked by 1 persoon

  9. en ze zijn zo zacht als ze er uitzien…😉

    Liked by 1 persoon

  10. dank je voor de mooie wensen Marylou
    wordt vast een mooie wandeling
    wens je een fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  11. Semplici ma bellissimi!!
    Un caro saluto, Pat

    Liked by 1 persoon

  12. Altijd heel mooi deze zachte katjes🙂
    Ook mooi op de foto gezet.
    Ik wens je ene heel fijn Paasweekend.
    Ik ga weer naar de baas brrr….

    Liked by 1 persoon

  13. Leuke titel! Fijn om weer overal te zien nu … lente in tocht. Helaas heb ik er straks wel weer een hoop rotzooi van in mijn vijver liggen maar toch laat ik die boom staan.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

