Luxemburgse paastaarten

Terug thuis van een kampeerweekend in Luxemburg.Kampeermateriaal nog laten drogen en opruimen .Een massa foto’s ligt  nog wachten op sorteren  dat is iets voor morgen..In Luxemburg wordt Pasen nog veel meer gevierd dan hier.Kinderen gaan met hun versierde paaskarretjes vol eitjes van deur tot deur waar ze telkens een centje krijgen.Overal zijn bomen vol gehangen met massa’s eitjes.en de mensen gaan daar nog in groot ornaat naar de kerk waar zo’n mis meer duurt dan een uur en nadien komt de familie te samen en wordt Pasen gevierd met een koffietafel vol heerlijke paastaarten

21 reacties op “Luxemburgse paastaarten”

  1. Dat ziet er zeer lekker uit Marylou.
    Je hebt er zelf toch ook van geproefd mag ik hopen.
    Smakelijk.
    Groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  2. Dat ziet er wel lekker uit.

    Liked by 1 persoon

  3. Lijkt me een heerlijke sfeer. Wat een prachtige taarten, ware creaties

    Liked by 1 persoon

  4. die zien er zeker lekker uit
    en ik denk je mooie natuur foto’s ook🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Ik ben persoonlijk niet zo’n zoetekauw maar dit taartje ziet er feestelijk uit

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een mooie creaties, knap gedaan!

    Liked by 1 persoon

  7. Ja ook hier wordt dat uitgebreid gevierd, en die taarten ken ik nog van mijn werk bij de bakker

    Liked by 1 persoon

  8. Mmmm..;daar wil ik ook wel een stukje van !

    Liked by 1 persoon

  9. lekker he smullen maar

    Liked by 1 persoon

  10. Ziet er lekker uit, hmmm!

    Liked by 1 persoon

  11. Zelf ga ik duidelijk voor de gele paashaastaart ziet er erg lekker uit😉

    Liked by 1 persoon

  12. Un attentato alla dieta cara Marylou!! Ma che bontà però🙂
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  13. Die paastaarten lijken me een stuk aantrekkelijker dan kamperen met de huidige temperaturen … 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Ik heb een goede tent Jan en heb ook een vuurtje bij maar heb nat moeten inpakken en dat is niet zo fijn .Maar heb 2 dagen kunnen wandelen en de zon gezien maar de storm van maandag was minder.

      Like

  14. Lekker!
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  15. Dat ziet er heerlijk uit Marylou, maar ze zullen inmiddels wel op zijn.

    Liked by 1 persoon

  16. O dat is leuk en gezellig!

    Liked by 1 persoon

  17. Mmmm lekker zo wil ik ook wel kamperen 😀

    Liked by 1 persoon

  18. De zoete verleiding. Lekker!

    Liked by 1 persoon

  19. De Pasen is dan wel weer voorbij maar deze taarten zien er echt heerlijk uit. Leuk idee om deze eens op de foto te zetten🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

