Geluid van paardenvoetjes op ’t asfalt

Wat kan er zaliger zijn dan door de bloeiende natuur te rijden per koets? De geur van bloesems te ruiken en te luisteren naar galopperende paardenhoeven

16 reacties op “Geluid van paardenvoetjes op ’t asfalt”

  1. Dat lijkt mij ook wel wat hoor Marylou, een fraaie opname.

    Liked by 1 persoon

  2. misschien hen al wandelend in de natuur tegen komen๐Ÿ™‚
    sta altijd stil om te genieten van zo’n mooi stel paarden of als het alleen is van de enkeling

    Liked by 1 persoon

  3. Dat galopperen lijkt me eerlijk gezegd niet zo’n goed plan voor die huifkar, maar een lekker rustig ritje door de natuur lijkt me wel wat. En intussen maar kijken naar de kont van het paard … ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. dat kan best leuk zijn Marylou…

    maar Jan heeft hier wel een punt

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  5. leuk vertier en dieren zijn je trouw

    Liked by 1 persoon

  6. Schattige paarden, schilderachtige wagen en rustige platteland – je gevonden een stukje van de hemel, Mary Lou.

    Liked by 1 persoon

  7. voor mij gaat zoiets een beetje te traag…๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  8. Vroeger was ik een paardenmeisje, jaren op een paard gereden en nog steeds vind ik paarden prachtige beesten. Vind ze ook heerlijk ruiken maar dat zal niet iedereen vinden hahaha.
    Leuke foto, de lente gevangen in de lens en twee lieve Haflinger pony`s.

    Liked by 1 persoon

  9. Je had het eens aan mijn dochters moeten vragen toen het paard met huifkar op hol sloeg tijdens een kinderfeestje ter ere van mijn oudste’s verjaardag. Was een angstaanjagende ervaring voor ze๐Ÿ™‚ De foto is zeker mooi geworden

    Liked by 1 persoon

  10. Dag Marylou,
    Een prachtige foto
    het is leuk zo een tochtje met de huifkar
    hebben wij ook ooit gedaan
    Nog een fijne avond groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  11. Wat een prachtige prent!

    Liked by 1 persoon

  12. Pragtige foto van ’n besondere wa!

    Liked by 1 persoon

  13. Een heerlijk geluid is dat

    Liked by 1 persoon

  14. Beautiful capture, Marylou.๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  15. Heerlijk achter de kont van het paard ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

  16. Ik heb het zelf nooit ervaren maar zie ze hier ook regelmatig voorbij gaan. Mooie foto๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

