Het sneeuwt bloesems in mijn tuin

Als ik bij helderblauwe hemel zoals vandaag in mijn tuin sta en omhoog kijk ,voel ik me de rijkste mens ter wereld.Ik wordt omringd door honderden witte ,tere bloesems die  bij wat wind naar beneden dwarrelen en me het gevoel geven in een sprookjesachtige ,droomwereld te leven.Heel veel vrienden zeggen me zo vaak,als ik door reuma bijna niet lopen kan mijn huis en tuin te verkopen en een appartementje te zoeken maar ze begrijpen me helemaal niet..Ik zou er gewoon ongelukkig zijn.Ik ben verbonden met de aarde en dat gevoel geeft mij iets dat door niets te vervangen is.

22 reacties op “Het sneeuwt bloesems in mijn tuin”

  1. mooie opname Marylou
    en begrijp heel goed dat je niet wilt verhuizen , ondanks alle problemen
    slaap lekker

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi en idd het sneeuwt bloesems !!! Ik heb het vandaag ook gezien ik dacht dat ik overal wel koolwitjes zag vliegen terwijl ik op zoek was naar vlinders ☺☺

    Liked by 1 persoon

  3. Heerlijk dat je er zo van genieten mag en kan…groetjes

    Liked by 1 persoon

  4. prachtig Marylou, dat is genieten

    Liked by 1 persoon

  5. Niets zo mooi als lentebloesems.

    Liked by 1 persoon

  6. Gorgeous blossoms, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig, hier zijn de bloesems nog niet zo ver gelukkig want er word echte sneeuw voorspeld.

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig! de bloesem tegen de blauwe lucht. Heel mooi.

    Liked by 1 persoon

  9. Het blijft een prachtig gezicht Marylou, een hele fraaie foto hoor.

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtige foto, Marylou!
    Hoewel onze bloesem dit jaar wat tegenvalt, begrijp ik je heel goed, ik zou ook niet graag zonder ons tuintje willen. Ook ik zou doodongelukkg worden op een flat met een balkonnetje.

    Liked by 1 persoon

  11. ja echt gekke situaties hé hihi
    kan ook leuk zijn , mensen kijken🙂

    Liked by 1 persoon

  12. NU genieten en dit met ons delen, wat fijn Marylou.

    Liked by 1 persoon

  13. ik snap je hoor, Marylou. Al kan een appartement ook dichtbij een park of natuurgebied liggen, waar je dan toch van die natuur kan genieten

    Liked by 1 persoon

  14. een heerlijke lentefoto Marylou..
    groeten

    Liked by 1 persoon

  15. Inderdaad prachtig, zolang het aan de boom zit Marylou

    Liked by 1 persoon

  16. Ik snap het helemaal Marylou. Liever kruipend in eigen groen dan saai achter een plantenbakje. SCHITTEREND deze foto!

    Liked by 1 persoon

  17. Ohw wat mooi!!!!!! Zoals je het beschrijft dan kan ik daar ook helemaal inkomen. Geweldig!

    Liked by 1 persoon

  18. Blijf er maar, indien enigszins mogelijk…, ’t is je lang leven… !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

