Op het strand van Koksijde

Ik was gisteren aan zee voor mijn vrijwilligerswerk.Het was er heel aangenaam vertoeven op de “Spartarun voor jeugdige deelnemers van 7 tot 14 jaar.en het kleine broertje van de “Spartacus Run”

De zon scheen uitbundig en met 17° op de thermometer barstte het daar  even uit zijn voegen met veel deelnemers en toeschouwers.Langs de zee en op het strand ook veel blije mensen.De foto’s van de” Sparta Run” volgen morgen.

18 reacties op “Op het strand van Koksijde”

  1. Een fraaie foto hoor Marylou, ik ben benieuwd naar de opnamen van de Sparta run.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik was gisteren in Nieuwpoort😉

    Liked by 1 persoon

  3. Geweldig compositie, prachtig photo shot Marylou, compliment!

    Liked by 1 persoon

  4. Een heel mooi en rustgevend beeld, Marylou. De tijd ontbreekt me om altijd commentaar te geven, maar ik blijf volgen hoor!🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi beeld van één van de eerste mooie dagen op het strand. Het gaat nu de goede kant op met het weer, zodat we weer eens wat vaker aan het strand kunnen gaan denken.

    Liked by 1 persoon

  6. Verheug me weer op een dagje strand…wandelen
    Mooie foto

    Liked by 1 persoon

  7. zo druk het er was
    zo rustig is deze mooie foto

    Liked by 1 persoon

  8. gisteren was qua weertje wel een voltreffer ja!

    Liked by 1 persoon

  9. een mooie rustgevende foto Marylou

    een beetje zon en de wereld lijkt er wel anders uit te zien

    groeten

    Liked by 1 persoon

  10. Kijk ze eens genieten! Wat een mooi jong geluk

    Liked by 1 persoon

  11. ja een heel mooi weekend was het Marylou
    op verder naar een mooi week
    en die wens ik jou ook

    Liked by 1 persoon

  12. Beautiful capture, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Heerlijk weer om op het strand te zijn. Komend weekend nog veel warmer en dan zijn de stranden helemaal vol. Nu eerst de foto’s van jou van de Sparta Run.

    Liked by 1 persoon

  14. A lovely place to walk Lou!🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

