Iedereen was het bos in getrokken

Ik was niet alleen de natuur ingetrokken,blijkbaar waren ook alle ouders en kinderen  buiten om te genieten van de buitenlucht.Dit groepje uitbundige jeugd ontmoette ik op het  Chlorophylle natuurleerpad in Dochamp in de Ardennen.Het was heerlijk vertoeven in het bos.

21 reacties op “Iedereen was het bos in getrokken”

  1. Wat een leuk ding zo in het bos en het weer was ook wel heel fijn voor een wandeling

    Liked by 1 persoon

  2. Een apart kinderportret in het bos. Mooi.

    Liked by 1 persoon

  3. mogge Marylou
    ja was druk denk ik overal , al vond ik zaterdag een toch nog rustige wandeling
    leuke foto van wat ik noem een goede zaak , en natuur leer pad
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  4. Dit is echt ontzettend leuk gedaan Marylou, een mooie foto ook hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een mooi ingelijst groepsportret.
    Met dit weer is het overal goed toeven, geniet ervan zo lang het nog kan! 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Persoonlijk vind ik het nooit zo leuk om kinderen tegen te komen omdat ze meestal nogal een hoop herrie maken. Maar … zij hebben hier wel een mooi kader neergezet om een foto te maken. Goh, hoeveel mensen zullen daar al van gebruik gemaakt hebben … Leuk !

    Liked by 1 persoon

  7. Wat leuk, mooie ontmoeting

    Liked by 1 persoon

  8. Wat en creative idee vooral in de natuur. Ik vind helemaal mooi tegek zeg met die grote foto lijst. Ik zei … wow Marylou. Prachtig foto! Wens je een hele mooie dagen, genieten er van.

    Liked by 1 persoon

  9. altijd erg leuk om te doen daar in het chlorophyll park heb er ook al een paar logjes aan gewijd. Mooie groeps schilderij

    Liked by 1 persoon

  10. fijn dat je genoten hebt
    en nu thuis het mooie weer nog genieten en als het weer minder wordt weer de blogjes bijwerken
    geniet de zon

    Liked by 1 persoon

  11. het hele Hemelvaartweekend was een zalig weertje voor alle buitenactiviteiten

    Liked by 1 persoon

  12. Een foto om in te lijsten. Geweldig

    Liked by 1 persoon

    • Toen ik de foto wilde nemen stonden er 3 kinderen in , er kwamen er voor ik kon afdrukken tekens meer bij. Al deze kinderen hadden niets met elkaar te maken maar zo’n allegaartje vond ik wel gezellig.

      Like

  13. 🙂 mij ook niet🙂
    fijne avond

    Liked by 1 persoon

  14. What a wonderful photo this will make………. once the last little child gets into position.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. en onmiddellijk ingekaderd Marylou

    een foto die me vrolijk stemt

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  16. Het is ook heerlijk in de natuur en het is ook fijn als de jeugd daar ook van kan en gaat genieten. Grappig die grote schilderijlijst😀

    Liked by 1 persoon

  17. Precies een photoshop creatie. Mooie foto

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

