Hoog in een boom

Hij sprong van de ene naar de andere boom hoog in de lucht.Balancerend van de ene tak naar de andere,zijn staart als roer gebruikend.Even was ik hem kwijt maar toen landde hij niet zo ver van me en kreeg ik de kans hem te fotograferen.

26 reacties op “Hoog in een boom”

  1. mogge Marylou
    ja mooi hé om die zo bezig te zien hoog in de bomen en jij had geluk dat ie ff kwam poseren voor je , nu hij/zij mag er dan ook zijn🙂
    ja ik heb mij sinds ik met pensioen ging nog geen tel verveeld , en wat je zegt kan nu de dagen pikken om op pad te gaan
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk, altijd fijn als deze snelle vriend even voor je wil poseren. Mooi gefotografeerd

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie foto van een bijzonder mooi beestje.

    Liked by 1 persoon

  4. Wat mooi, fijn dat hij terug kwam om te poseren!

    Liked by 1 persoon

  5. Wow, cute!!! Great shot!!!

    Liked by 1 persoon

  6. hele mooie opname Marylou, echt knap gedaan,
    geniet van deze speciale dag……………

    Liked by 1 persoon

  7. Zo’n prachtige foto maakt je hele dag goed Marylou.

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtige foto Marylou en dat je er in dit nieuwe jaar maar weer veel mag maken. Van harte en een fijn fotojaar gewenst. Lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

  9. Een eekhoorn is altijd een traktatie om te zien, leuk dus en wat zijn die bomen kaarsrecht!

    Liked by 1 persoon

  10. Cute and agile – great combination.

    Liked by 1 persoon

  11. een prachtige foto van dit mooie model Marylou

    voor mij poseren die nooit…
    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  12. Wat een prachtige vangst, Marylou. Het is al lang, heel lang geleden dat ik nog eens wat acceptabele foto’s van een eekhorn hebben kunnen maken. Meestal zijn ze je te snel af, dat geeft deze foto echt meerwaarde.

    Liked by 1 persoon

  13. Ik woon in een bosrijke omgeving en daar zie ik ze ook met grote regelmaat tikkertje spelen met andere eekhoorns. Ze zijn erg rap!
    Grappige beestjes vind ik ze.

    Liked by 1 persoon

  14. So sweet! Looks like a painting.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Prachtig, hier in de tuin zitten er ook enkele.

    Liked by 1 persoon

  16. super!
    Zo’n eekhoorntje krijg je hier in onze omgeving nooit te zien

    Liked by 1 persoon

  17. He sure was having a good time🙂

    Liked by 1 persoon

  18. en dat gewoon in moeder natuur ….. wat een treffer zeg

    Liked by 1 persoon

  19. Ahhh wat zit hij daar liefff!

    Liked by 1 persoon

  20. en lachen = altijd goed😉

    Liked by 1 persoon

  21. Wat zijn het toch grappige diertjes…krijg die bij ons in de tuin komt bijna nooit op de foto…

    Liked by 1 persoon

  22. So cute squirrel

    Liked by 1 persoon

  23. Altijd leuk om een eekhoorn te kunnen fotograferen. Niet gemakkelijk maar je hebt hem toch maar mooi kunnen kieken😀

    Liked by 1 persoon

  24. Super !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

