“Waar de stilte spreekt en het zwijgen luistert”

Na wat klimmen en weer dalen eindelijk vlak.Wandelend van Ollomont naar Filly en terug. Een wereld vol vogels en de botergele  weiden  vol gepropt met paardenbloemen pronkend  als 1 grote bloemenruiker.

Hier spreekt de stilte en luistert het zwijgen.

 

20 reacties op ““Waar de stilte spreekt en het zwijgen luistert””

  1. mogge Marylou
    wat een heerlijke pracht , kan je , je neervlijen en genieten van de stilte
    na het lachen bij mij🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Ja maar je moet goed leren luisteren naar de stilte

    Liked by 1 persoon

  3. Das een mooie stukkie om te wandelen prachtig

    Liked by 1 persoon

  4. wat een veelzeggende titel bij een prachtige foto Marylou. Goeie morgen!

    Liked by 1 persoon

  5. Een heel goed gevonden tekst bij deze fraaie foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Daar word je inderdaad stil van, mooi…

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi, Marylou. Dat lijkt me zeker met dit weer een prima plekje om lekker languit op je rug tussen de bloemen in de wei te gaan liggen, luisterend naar de vogels en kijkend naar de gestaag voortdrijvende wolken … 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Dat heb ik ook gedaan Jan maar je kan niet voorstellen hoe ik er nadien uitzag.Mijn grijze broek geel van het stuifmeel,mijn armen en ook mijn gezicht vol geel stuifmeel en dat ging niet van mijn kleding af.Maar na wassen van mijn kleding is alle terug in orde.Maar het gaf zo’n heerlijk gevoel van vrijheid.Recht komen met die knie was een ander paar mouwen.

      Like

  8. Heerlijk die rust en dan genieten van je foto.

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtfoto en de weidsheid ervan…maar je titel van de foto is goed gevonden

    Liked by 1 persoon

  10. 👍🏻👍🏻👍🏻

    Liked by 1 persoon

  11. en stilte is goud waard in deze tijden!

    Liked by 1 persoon

  12. Still omdat zo mooi. Veld vol met bloemekke. Prachtig photo!

    Liked by 1 persoon

  13. Mooie foto, en prachtige wolkenluchten.
    Ik hou van wolken😀

    Liked by 1 persoon

  14. A most beautiful landscape, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Deze stilte spreekt voor zich…

    Liked by 1 persoon

  16. Je zou zo de neiging krijgen er in te gaan liggen … ziet er heel aantrekkelijk uit. En ook een mooie titel.

    Liked by 1 persoon

  17. Heerlijk! Hier hou ik erg van Marylou. Prachtig om te zien en te beleven🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

