Verstil en geniet

Hier zaten we bijna met ons hoofd in de wolken en dat gaf een heerlijk gevoel

26 reacties op “Verstil en geniet”

  1. Beautiful clouds, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    mooie opname van de weg omhoog de wolken in
    zal mij langs de rivieren niet gebeuren🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een prachtig plaatje!

    Liked by 1 persoon

  4. Zeer uitnodigend om daar rond te kuieren, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi plaatje. Mooie wolken

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie foto en ja dan zit je in de wolken😉

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtige foto Marylou, de wolken vallen bijna op mijn hoofd
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig landschap! Ik kan me voorstellen dat je daar even helemaal in de wolken was. 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. mooi plaatje, ik zie me er al fietsen!

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi gedaan hoor Marylou, een prachtige frisse opname.

    Liked by 1 persoon

  11. Dat is een mooie foto Marylou!

    Liked by 1 persoon

  12. Het lijkt erop dat reis van het leven, waar we nooit weten wat zich boven de de volgende heuvel ….

    Liked by 1 persoon

  13. Prachtig stukje landschap Marylou. Fotografisch gezien ook erg mooi door lijnen en kleuren

    Liked by 1 persoon

  14. Geweldige foto, ik kan me het wolkengevoel voorstellen!

    Liked by 1 persoon

  15. mooie foto en het lijkt er zeker op dat je zo de wolken in loopt

    Liked by 1 persoon

  16. Mooie foto, je kan er zo bij wegdromen.

    Liked by 1 persoon

  17. Mooie foto !!!

    Liked by 1 persoon

  18. Prachtige opname.

    Liked by 1 persoon

  19. de natuur dààr nodigt je voor 100 % uit tot stilte… ik word zelfs stil wanneer ik naar de foto kijk.

    Liked by 1 persoon

  20. Wow, excellent shot!!! I dreaming to drive by enjoying them!!!

    Liked by 1 persoon

  21. Dit is echt een hele mooie foto Marylou. Zou daar ook zo wel willen wandelen.

    Liked by 1 persoon

  22. Mooi zoals de blik omhoog wordt geleid

    Liked by 1 persoon

  23. Love the perspective on this one! Fantastic shot!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

