Stekelig maar mooi

De distels beginnen  te bloeien tot grote vreugde van de bijtjes.

Fijn pinksterweekend.

20 reacties op “Stekelig maar mooi”

  1. Inderdaad, erg mooi🙂

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ja wat zijn deze stekelige planten toch mooi hé
    ik zette deze gister ook op de foto , is te zien bij mij in G+
    inderdaad de reclame folders op maandag en de kranten op de donderdag geven wat werk en ook flink wat trainings kilometers zo ik het maar noem
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Erg mooi Marylou, het lijkt wel een schilderijtje hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Hij is weer mooi, Marylou. Aan de bloemen, de planten en de kleur ligt het niet, maar het is ineens wel weer erg koud. Geen weer voor vlinders, bijen en andere insecten … brrrrr …

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtige foto het zijn echt mooie bloempjes ook al hebben ze stekels

    Liked by 1 persoon

  6. hij mag dan wel stekelig zijn Marylou, vind hem prachtig,
    fijne pinksterdagen toegewenst, Greetje

    Liked by 1 persoon

  7. Oh beginnen die ook al te bloeien, prachtige foto! Fijn weekend.

    Liked by 1 persoon

  8. Excellent.
    I like thistles. They are one of my favorite flowers.

    Liked by 1 persoon

  9. Vele mensen trekken ze uit als onkruid, maar ik vind ze ook mooi!

    Liked by 1 persoon

  10. prachtig en mooi scherp Marylou

    fijne pinksterdagen gewenst

    Liked by 1 persoon

  11. Het paars contrasteert gewoon erg mooi met de omgeving. Ik hoef ze niet in de tuin maar je laat hun schoonheid hier wel heel mooi zien

    Liked by 1 persoon

  12. zeker mooi, nog geen bloeiende gezien hier. Er komen ook boorvliegjes op af, hele mooie maar piepkleine vliegjes.

    Liked by 1 persoon

  13. Mooie foto van een geme steker!

    Liked by 1 persoon

  14. Niet alleen de bijtjes, ook ik hou van de prachtige kleuren van de distels in mijn omgeving. De kleuren op de foto zijn echter … nog mooier!

    Liked by 1 persoon

  15. Inderdaad stekelig maar ook heel mooi ja. Vooral de kleur vind ik altijd geweldig.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

