Een pech weekend

Dit gezinnetje had meer geluk en kon genieten van de mooie natuur.
Ik was voor 4 dagen vertrokken om te kamperen en wandelen in de Ardennen maar alles ging fout.De eerste dag nog alles in orde ,de volgende dag noodgedwongen naar huis.Ik kreeg een geknelde zenuw in mijn rug en een geblokkeerde knie.Kon zelfs niet meer stappen.Bij de dokter kreeg ik bevestiging van wat ik vermoedde.Heb verschrikkelijk veel pijn en zit onder de zware pijnstillers en ontstekingsremmers..Als alles terug beter gaat kom ik op blogbezoek maar moet nu alles goed doseren.Veel rusten maar toch trachten in beweging te blijven .Niet tillen,niet buigen en zitten kan ook bijna niet,zoek dan maar eens wat wel kan. Probeer toch toch positief te blijven ,het komt terug in orde zegt de dokter.Ga dus proberen elke dag en paar blogjes te doen.

31 reacties op “Een pech weekend”

  1. Dat klinkt pijnlijk. Doe het voorlopig maar rustig aan…

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    mooie opname , hoogte verschil mooi te zien
    ik wens je een vlotte genezing en hopelijk zonder veel pijn

    Liked by 1 persoon

  3. Heel veel beterschap , liefs 🌸🌸🌸

    Liked by 1 persoon

  4. Ajakkes wat een narigheid veel sterkte

    Liked by 1 persoon

  5. Marylou, wat vind ik dat sneu voor jou. Het zal voor jou wat zoeken zijn om een evenwicht te vinden tussen rust en beweging. Ik hoop dat je dit evenwicht mag vinden zonder teveel pijn. Van harte, Viviane

    Liked by 1 persoon

  6. That’s such a lovely picture!🙂

    Liked by 1 persoon

  7. zo’n mooie foto….hoopvol voor de toekomst…NU is zelfzorg aan de orde …knuffeltje

    Liked by 1 persoon

  8. Dat was dikke pech, en erg sneu hoor Marylou. Ik wens je van harte beterschap.

    Liked by 1 persoon

  9. van harte beterschap Marylou, groetjes Greetje

    Liked by 1 persoon

  10. dat is balen Marylou..

    van harte beterschap gewenst

    Liked by 1 persoon

  11. Jeetje das niet zo fijn…beterschap

    Liked by 1 persoon

  12. ha die Marylou
    nee ik blijf stukje met de bus moeten doen , maar er zijn ook etappes welke ik gelijk vanaf het trein station kan doen , ik vind het plannen van deze wandelingen met heen en terug reis ook leuk om te doen🙂
    ja optimistisch blijven is heel belangrijk dat moet je niet vergeten , en ja aannemen wat de dokter zegt is ook goed en laten we hopen hij heeft het bij het rechte eind
    doe maar mak an

    Liked by 1 persoon

  13. Het lijkt start één familie op hun reis van het leven.

    Liked by 1 persoon

  14. De foto is mooi, maar voor de rest is het toch weer behoorlijk balen. Ik weet er intussen alles van hoe vervelend het is wanneer je lichaam je in de steek laat, zeker indeze tijd van het jaar, waarin de natuur op zijn mooist is. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Neem je rust en bouw het langzaam en voorzichtig weer op. We zien je wel weer verschijnen, tot die tijd: hou je taai!

    Liked by 1 persoon

  15. Wat vervelend en pijnlijk wel balen zeg. Ik wens je veel sterkte en doe het rustig liefs Marianne

    Liked by 1 persoon

  16. Ohh Marylou wat een pech! Heel veel sterkte en beterschap en pas goed op jezelf!

    Liked by 1 persoon

  17. Spoedig herstel Marylou !

    Liked by 1 persoon

  18. Wat een tegenvaller. Ik wens je van harte beterschap.

    Liked by 1 persoon

  19. Neem je tijd, beterschap

    Liked by 1 persoon

  20. Ja, dat is pech hebben. Ik wens je vlug beterschap.

    Liked by 1 persoon

  21. Veel beterschap , rustig aan !

    Liked by 1 persoon

  22. Oh, dat is erg jammer voor je … en pijnlijk. Misschien kun je als de zon schijnt een gemakkelijke houding vinden in een tuinbank of stoel. Beterschap gewenst.

    Liked by 1 persoon

  23. Sterkte Marylou! Ik wens je beterschap.

    Liked by 1 persoon

  24. je gezondheid gaat voor alles, Marylou.
    Maak je niet druk om die blogs.
    Veel beterschap en een snelle genezing!

    Liked by 1 persoon

  25. Blogbezoekjes kunnen wachten eerst maar rusten tot je helemaal genezen bent want de blogs lopen echt niet weg.

    Sterkte Marylou en beterschap.

    Liked by 1 persoon

  26. Neem de tijd om goed te herstellen. Heb je later veel profeit van. Groet van Aart

    Liked by 1 persoon

  27. Ohhhhhh…. wat vind ik dit naar om te lezen Marylou!!!! Pijn is al vreselijk en zeker als je daardoor ook nog behept ben. Neem je tijd en ik wens je veel sterkte en beterschap. Lieve groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  28. Hopelijk intussen heel wat beter met je !
    Toch een heel mooi beeld, je foto !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon

  29. Lovely photograph Lou!🙂

    Liked by 1 persoon

  30. Take care, Marylou, and I hope the pain goes away soon.
    Blessings ~ Wendy

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

