In Orchimont grazen bizons

Men kan even buiten het dorp kuddes bizons zien grazen en men waant zich plots in het Amerikaanse Westen.Op de bizonboerderij kan men bizonvlees kopen

18 reacties op “In Orchimont grazen bizons”

  1. waar ik kuddes bizons zag in Canada en US
    zouden ze willen dat het zo groen was🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Hou het wel bij vertrouwd vlees als ik het al eet🙂

    Liked by 1 persoon

  3. dank voor dit leuke wist-je-datje Marylou!

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtig gezicht Marylou, toch maar afstand houden hoor, en als zon snuivend op je afkomt…..wegwezen!

    Liked by 1 persoon

  5. Dat levert wel een heel mooi beeld op.
    Ik ben niet zo’n grote vleeseter, maar een stukje vlees van één van deze in de natuur grazende bizons, lijkt me niet verkeerd.

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie plaat, Bizonvlees wil ik wel eens proeven.

    Liked by 1 persoon

  7. We hebben geluk de bizons net op tijd gered te hebben voordat we ze uitgestorven gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  8. Dat is wel heel verrassend!

    Liked by 1 persoon

  9. heel verrassend om bizons in de Ardennen te zien..Marylou

    en het vlees zou ik wel eens willen proeven

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  10. Hell yeah ken ik leuk om te zien. Hier in de buurt zijn er ook buffels en daar word buffel mozzarella van gemaakt alles van de melk dan hè

    Liked by 1 persoon

  11. Wat hou ik van dit Ardeense tafereel. Krijg nu al zin in mijn weekje vakantie in de Ardennen in juli!

    Liked by 1 persoon

  12. wij zijn er al geweest!
    Je kan er in de omgeving ook een fantastisch mooie wandeling maken! Heb ik ooit nog over geschreven op mijn blog

    Liked by 1 persoon

  13. wauww. Nog eens wat anders dan Schotse Hooglanders

    Liked by 1 persoon

  14. dat mag je Marylou
    en ik wens ook jou
    een gezonde nachtrust

    Liked by 1 persoon

  15. Een echte grazende weide …

    Liked by 1 persoon

  16. Ik vind kudden bizons heel bijzonder om te zien deze foto. Zoveel bizons.

    Liked by 1 persoon

  17. Wat gaaf om deze kudde te zien. Ik zie daar ook nog een hele kleintje tussen lopen🙂

    Liked by 1 persoon

  18. Het Wilde Westen! haha

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

