Al is het venster nog zo klein het geeft je een blik op de wereld

Ik was tijdens dat rampzalige weekend  de eerste dag in “La Foret “1 van de mooiste dorpjes in Wallonië.De huizen zijn er meestal gebouwd  met materiaal uit de streek..

Het raampje is scheef getrokken door de weersomstandigheden en verdient een likje verf maar is wel schilderachtig.

18 reacties op “Al is het venster nog zo klein het geeft je een blik op de wereld”

  1. Wonderful details in the photo.

    Liked by 1 persoon

  2. een mooie opname Marylou
    hopelijk krijgt het dat likje verf voor het komt tot verval

    Liked by 1 persoon

  3. Marylou, niet alleen de foto maar ook de titel vind ik prachtig. Laat het een metafoor zijn voor jouw fysiek herstel!

    Liked by 2 people

  4. Helemaal eens met Vivapo!

    Liked by 1 persoon

  5. Het rood van de deur en het kleine venster steken prachtig af tegen de steen.
    Je hebt oog voor dit soort dingen!

    Liked by 1 persoon

  6. Mijn eerste indruk wat een leuk toiletgebouwtje aan de zijkant, heel nostalgisch. Maar bij goed kijken er zit een brieven bus op de “toiletdeur”. Dat kleine raampje maakt het totaal tot een heerlijke foto.

    Liked by 1 persoon

  7. Leuk hoor, er is nog wél plaats voor een klein bloembakje.

    Liked by 1 persoon

  8. Ik vind deze huis wel mooi om te zien.Dat is waar wat je zegt. Heeft wel likje verf nodig op hout.

    Liked by 1 persoon

  9. mooi en een knappe bijpassende titel

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  10. Een schilderachtige foto. Ja typisch het gesteente uit de Ardennen.

    Liked by 1 persoon

  11. Mooi! Ik houd van dergelijke van natuursteen opgetrokken gebouwen, en een wat haveloos ogend luik(je) maakt het beeld helemaal af.

    Liked by 1 persoon

  12. The little window looks really cute.🙂

    Liked by 1 persoon

  13. ha die Marylou
    nu ik mag graag wandelen en ik heb geen last van hoogtevrees , maar daar zal je mij ook niet zien hoor🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Wat heerlijk sfeervol, ik snap je helemaal.

    Liked by 1 persoon

  15. Dit vind ik echt ontzettend mooi om te zien.
    Het huisje met dat kleine raampje is echt karakteristiek. Prachtig zeg en ook heel mooi gefotografeerd.

    Liked by 1 persoon

  16. Lovely and charming picture, Marylou.
    Blessings ~ Wendy

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

