Een doodgewone wesp op bezoek

Ze ballanceerde op een takje.Ze heeft een prachtige geel-zwarte tekening op haar lijf en als je ze beter bekijkt zou je denken dat ze een brilletje draagt

20 reacties op “Een doodgewone wesp op bezoek”

  1. De wesp is reusachtig! Zeer mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  2. mooie opname Marylou
    van een mooi en nuttig beestje

    Liked by 1 persoon

  3. Hier hebben we de eerste nesten alweer weg moeten halen.

    Liked by 1 persoon

  4. Brrr… ik ben zo bang voor wesp. Maar je hebt wel mooie foto gemaakt. Er zit diepte erin.

    Liked by 1 persoon

  5. Hoe een “doodgewone” wesp mooi kan zijn, een prachtige macro Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Van dichtbij bekeken zijn ze zeker de moeite waard, maar ik houd deze vuilnismannen der natuur toch maar liever wat uit de buurt.

    Liked by 1 persoon

  7. Kleuren en scherpte zijn bijzonder goed in deze foto, en je onderwerp komt reusachtig over. Als je deze opname had kunnen maken met een uitgevaagde minimalistische achtergrond (zonder oplichtende steel en groene kleurovergang) had je een topmacro gehad.

    Liked by 1 persoon

  8. Wat zijn ze mooi maar er zo dicht opkruipen voor een foto zal ik niet snel doen maar het resultaat is prachtig.

    Liked by 1 persoon

  9. wat een prachtfoto van een prachtig onderwerp!

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi, heel mooi en dat zonder gebruik te maken van een macro objectief.

    Liked by 1 persoon

  11. Mooie foto, maar ik ben ook geen vriendje van de wesp😉

    Liked by 1 persoon

  12. Ach die witte pot valt best mee, ik vind het een heel mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  13. Je omschrijft ze lyrisch maar ik had er vorig jaar twee in mijn mond en twee steken in de tong, nu ga ik lopen…

    Liked by 1 persoon

  14. dank je Marylou
    het is ook een hele mooie wandeling , kijk al uit naar het vervolg

    Liked by 1 persoon

  15. ik zie ze toch liever niet dichtbij…😉

    Liked by 1 persoon

  16. Supermooie foto !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon

  17. Die zien we liever niet te veel hé? Goeie foto!

    Liked by 1 persoon

  18. Ik heb het niet zo op wespen maar deze heb je wel heel mooi en scherp vereeuwigd😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

