Geniet,verstil en koester

Weken geleden op wandel met schoolvriendin in Zepperen om te genieten van de bloesems.

Op de foto kriekenbloesems

21 reacties op “Geniet,verstil en koester”

  1. ja dat is en blijft elk jaar een feest

    Liked by 1 persoon

  2. Beautiful flower

    Liked by 1 persoon

  3. Marylou, ik geniet, ik word stil en ik koester dit prachtig beeld; dank!

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig Marylou, het lijkt of de bloemetjes uit het kader komen.

    Liked by 1 persoon

  5. prachtig met deze achtergrond Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  6. Je kan ze bijna ruiken🙂

    Liked by 1 persoon

  7. dat is een fraai ruikertje. Toch jammer dat die uitbundige bloei altijd maar zo kort duurt.

    Liked by 1 persoon

  8. Doe ik ‘hier’…
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon

  9. Zo pril, zo mooi … en nu maar hopen op lekkere kriekjes 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. dat hoop ik ook Marylou🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige foto, (met AdobeLightroom?)

    Liked by 1 persoon

  12. Een pareltje van een foto !

    Liked by 1 persoon

  13. Zepperen…ga ik ’s moeten opzoeken

    Liked by 1 persoon

  14. De eenvoud is vaak het mooist Marylou. De bloesem lijkt zo mooi in het luchtledige te zweven

    Liked by 1 persoon

  15. Hier zijn verder geen worden voor nodig. Dit is in stilte genieten.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

