Zeg het eens met een bloempje

De akelei is een plant die weinig problemen, ziektes en plagen kent.Hij zaait zich vlot uit en is  te koop  in veel kleuren,blauw,rood,roos,wit,geel en paars. Dubbel en enkelbloemig en ook in 2 kleuren.De akelei behoort tot de ranonkel familie.

22 reacties op “Zeg het eens met een bloempje”

  1. een mooie opname van een mooi bloempje

    Liked by 1 persoon

  2. Ik heb ze hier in de tuin ook in alle kleuren staan maar kende de naam niet, dank je wel. Mooie foto

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie foto en prachtige kleur.

    Liked by 1 persoon

  4. Dit prachtige bloempje doet mij altijd denken aan sprookjes over elfjes.

    Liked by 1 persoon

  5. prachtig Marylou, fijne dag toegewenst

    Liked by 1 persoon

  6. wel mooi in het blauw. ik heb ze in rose maar ze zaaien zich inderdaad overal … Soms wel een beetje vervelend.

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig vastgelegd Marylou, mijn compliment hoor.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi o met deze zachte kleuren.

    Gr. René

    Liked by 1 persoon

  9. Een ander deel van de natuur voor mij onbekende en erg mooi. Dank u voor het zijn mijn leraar, Mary Lou.

    Liked by 1 persoon

  10. prachtig met die zachte tinten..

    groeten

    Liked by 1 persoon

  11. Ojee ik zie vogeltjes
    Geintje het is een prachtig bloemetje, maar als je goed kijkt zie jij ze misschien ook wel😉

    Liked by 1 persoon

  12. ha die Marylou
    ja deze schoenen gaan mij weer veel wandelplezier geven
    en ook jou tijd komt weer

    Liked by 1 persoon

  13. Mooie foto van deze bloem.
    Op deze manier mag je het best eens zeggen met een bloempje.

    Liked by 1 persoon

  14. So beautiful, Marylou. It looks like a bird in flight.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Het is een hele mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  16. It is one of my favorite flowers.

    Liked by 1 persoon

  17. ik vind het hele mooie bloemen, fragiel en sierlijk

    Liked by 1 persoon

  18. Een prachtige bloem die je ook vaak in “wilde’ tuinen ziet. Hele mooie foto!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

