Vuurrode frivole klaprozen

Waar ik ben is mijn camera ook.Vandaag weer naar ziekenhuis en daar zag ik langs de kant een vuurrood frivool triootje staan.Dat vrolijkte me dadelijk op en liet de dag er meteen anders uitzien.

24 reacties op “Vuurrode frivole klaprozen”

  1. ja dat zijn mooie bloemen , die maken een ieder vrolijk , zelf in het ziekenhuis

    Liked by 1 persoon

  2. Daar kan je inderdaad vrolijk van worden Marylou, een hele fraaie opname hoor.

    Liked by 1 persoon

  3. Daar word ik ook altijd blij van… Een vuurrode klaproos zomaar ineens ergens in de berm…mooi.

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig als je dit in de bermen ziet staan. Helemaal af is het voor mij als er nog korenbloemen en margrietjes bij staan. Prachtig veldboeket .

    Liked by 1 persoon

    • korenbloemen zijn hier een zeldzaamheid geworden.Ik moet al heel veel geluk hebben hier een exemplaar tegen te komen maar ook ik vind ze schattig en heel opvallend

      Like

  5. Die klaprozen hebben hun doel bereikt, jouw wat vrolijker maken, heel tof
    Mooie foto Maryllou
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. The beauty of summer🙂

    Liked by 1 persoon

  7. altijd leuk als je die in de berm ziet staan Maylou…

    zelfs een een ziekenhuis

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  8. Dat heeft je vast wel een beetje opgefleurd. Mooi, mooi, mooi.

    Liked by 1 persoon

  9. Ohhhh wat een prachtfoto van mijn lievelingsbloemen
    Wat zijn ze mooi…en wie weet is het een teken van de natuur dat het allemaal wel weer goed komt.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  10. Dat zijn inderdaad mooie en vrolijk stemmende bloemen. Die helpen ongetwijfeld om de moed erin te houden!

    Liked by 1 persoon

  11. Oe,dis pragtig…helder my dag ook op!

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig van kleur en scherpte gewoon weer een topfoto!

    Liked by 1 persoon

  13. Beautiful poppies outside a hospital, perhaps appropriate.

    Liked by 1 persoon

  14. Gorgeous poppies, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Fabulous photo, love the deep reds of these flowers and what a great shot!

    Liked by 1 persoon

  16. Ze zijn zo mooi…

    Liked by 1 persoon

  17. Moeilijk te fotograferen, maar bij/voor jou ò zò mooi !
    Allee courage !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon

  18. Die klaprozen zijn inderdaad mooi ,men had mij als kind wijs gemaakt , dat je die klaprozen niet mocht aanraken .. anders stond je een vreselijke ziekte te wachten , tot heden heb ik ze nog niet aangeraakt !😉
    Maar foto’s heb ik er al wel van genomen ..die van jou is prachtig !

    Liked by 1 persoon

  19. En ook dit is gewoon wilde flora. Het rood optimaal doortekend. Goed belicht

    Liked by 1 persoon

  20. afgelopen weekend zagen we er duizenden aan de kant van de weg!

    Liked by 1 persoon

  21. Bellissima immagine dei papaveri, sono splendidi!
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  22. Dit is ook echt geweldig om te zien. Prachtige foto Marylou. Hoe is het nu met je?

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

