Magische wereld van levende standbeelden in Lommel.

In Lommel ging de negende editie van dit international beeldenfestival door.
Ik probeer je onder te dompelen in de magische wereld van de levende standbeelden

Rafael komt uit Frankrijk en is gepassioneerd door natuur en avontuur,vreemde talen, en onbekende bestemmingen. Een professionele reiziger,altijd met een camera in de hand

25 reacties op “Magische wereld van levende standbeelden in Lommel.”

  1. Ah wat leuk en wat een werk moet dat zijn

    Liked by 1 persoon

  2. geweldige artiesten zijn dat

    Liked by 1 persoon

  3. Knap gedaan van zowel de artiest als de fotograaf

    Liked by 1 persoon

  4. waarom verwondert het mij niét dat je nèt met dit beeld start … ??? prachtig

    Liked by 2 people

  5. Leuke foto die bij mij een glimlach op mijn gezicht tovert, Marlou! :))
    Groetjes Anna

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi hè! Is niet ver van ons vandaan. Vorig jaar zijn we geweest, het is zo knap en mooi gedaan! Leuke foto 😊

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig hoe ze dat doen en de foto is weer TOP!

    Liked by 1 persoon

  8. Knappe foto van deze wonderlijke fotograaf. Hij ziet er tiptop uit, als zijn act net zo goed is als zijn schmink, dan zit het wel goed.

    Liked by 1 persoon

  9. Een fraaie opname Marylou, ik vind het altijd knap van die mensen om zo lang stil te kunnen staan.

    Liked by 1 persoon

  10. Vind het idd knap om zolang een beeld te zijn…moet knap vermoeiend zijn.
    Maar wel leuk om te zien altijd.

    Liked by 1 persoon

  11. Ik ben altijd al gefacineerd geweest door levende standbeelden Marylou.
    Ik zie dat gewoon graag en heb dus weeral wat gemist.
    Prachtige foto is dat.
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  12. Een fantastische foto.

    Liked by 1 persoon

  13. Ben dol op dit soort evenementen. De interactie van standbeeld met fotograaf is prachtig

    Liked by 1 persoon

  14. die had je in het vizier Marylou..

    prachtige foto van dit “standbeeld”

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  15. ik vind het fantastisch!
    Zou niks voor mij zijn, want ik kan het soms amper een uur volhouden tussen 2 toiletbezoeken…

    Liked by 1 persoon

  16. Wow! he really does look like a sculpture. What a great pose.🙂

    Liked by 1 persoon

  17. ja ik kijk al uit naar het vervolg van deze wandeling🙂
    maar met mijn gasten zal dat niet zijn , de man is slecht ter been , wil van alles nog , maar dat lukt niet meer
    we vinden wel een mooie plek om te bezoeken

    Liked by 1 persoon

  18. Je moet het maar kunnen, ik vind het ongelooflijk wat deze artiesten doen.

    Liked by 1 persoon

  19. Inderdaad net echt een standbeeld. Mooi op de plaat gezet!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

