Hier gebeurt wat!

Door: natuurfreak

25 Jun 2016

Tags:, , ,

Categorie: fotografie

22 reacties

Als hazelnootjes aan het groeien slaan
schuifelt de herfst dichterbij.

22 reacties op “Hier gebeurt wat!”

  1. OEI!…..de foto is fraai, maar herfst, daar moet ik nog niet aan denken hoor!

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi, Marylou!
    en ja, de langste dag hebben we weer gehad en gaan we weer aftellen…
    Groetjes Anna😀

    Liked by 1 persoon

  3. … is weer een fantastische foto, puur genieten.
    Misschien krijg ik binnenkort wat meer tijd en dan kom ik hier zeker terug om mijn achterstal in te halen; volgende week of zo …

    Liked by 1 persoon

  4. een mooie foto Marylou

    maar op de herfst zit ik niet te wachten

    prettig weekend

    Liked by 1 persoon

    • ik zit zeker ook niet op de herfst te wachten maar de langste dag is voorbij en daar kunnen we toch niet omheen maar ook ik hoop natuurlijk dat de zomer nu echt gaat losbarsten.

      Like

  5. Hahaaaa jou tekst doet menigeen in een depressie schieten🙂 Eigenlijk zou ik zo niet meer weten waar ik deze kan vinden terwijl ik er als kind met zakkenvol mee thuiskwam.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik kan me niet herinneren ooit zien van een hazelnoot groeit nog steeds, bedankt.

    Liked by 1 persoon

  7. Jakkes de zomer is er nog maar net😉
    Wel een mooie foto

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie foto, Marylou, het is alsof ik de hazelnootjes zo kan plukken. 🙂
    Ik zal eens kijken hoe ver het met onze hazelaar is.

    Liked by 1 persoon

  9. Bah…. Neen hé en de lente en zomer? Prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  10. Mooie foto, maar laat de herfst nog maar even wegblijven Marylou
    fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige plaat de herfst is altijd goed voor nog meer mooie foto’s maar …………laat die nog maar even wachten.

    Liked by 1 persoon

  12. prachtige opname van de naderende herfst
    maar de hazelnoot heeft pech , we houden de zomer tot na de kerst en dan gelijk lente🙂

    Liked by 1 persoon

  13. prachtig, de natuur bereidt alvast het volgende seizoen voor…

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtig closeup shot Marylou!

    Liked by 1 persoon

  15. zo vroeg zou je die herfst toch niet verwachten…

    Liked by 1 persoon

  16. Oh nee!! En we hebben nog geen zomer gezien. Maar ik blijf optimistisch hoor. We krijgen vast nog bergen mooi weer en die hazelnoten rijpen pas in oktober. Toch?

    Liked by 1 persoon

  17. Ik hoop ook dat je ongelijk hebt , de braambessen zijn nog niet rijp ,en we hebben nog geen zomer gehad , maar de natuur heeft inderdaad wat van zijn evenwicht verloren..

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

