De kathedralen van de oceanen

Ik was gisteren op “Talships 2016” in Antwerpen.Hier al een voorsmaakje.Morgen meer

26 reacties op “De kathedralen van de oceanen”

  1. jeetje Marylou, wat een mooie foto

    Liked by 1 persoon

  2. ik was er ook Marylou

    maar door een probleem met mijn geheugenkaart heb ik er geen enkele foto van overgehouden..

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag gewenst

    Liked by 1 persoon

  3. Schitterende foto, Marylou!

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi, Marylou, zo’n evenment met oude zeilschepen staat vrijwel altijd garant voor mooie platen.

    Liked by 1 persoon

  5. Oude zeilschepen altijd goed voor een prachtige plaat.

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig al die schepen helaas kon ik er niet heen.

    Liked by 1 persoon

  7. Wát een schitterende foto Marylou……super!!

    Liked by 1 persoon

  8. prachtig zicht ,toppy.

    Liked by 1 persoon

  9. heel mooie!
    i remember visiting
    tall ships somewhere
    near Amsterdam
    years ago🙂

    Liked by 1 persoon

  10. De tegenhanger van Sail Amsterdam. Je hebt ‘m er mooi op gekregen en ook op de achtergrond licht nog veel meer moois

    Liked by 1 persoon

    • Maar bij jullie zie ik ze altijd met bolle zeilen
      Die kans krijgen we hier niet.Verleden uitgave ben ik speciaal naar vertrek gaan kijken maar toen ook geen gehesen zeilen buiten eentje dat aanstalte maakte .

      Like

  11. Sjoe,dis pragtig…lyk soos ’n skildery!

    Liked by 1 persoon

  12. I love these old ships!!

    Liked by 1 persoon

  13. Jammer dat ik niet kon gaan. Knappe foto!

    Liked by 1 persoon

  14. Ja, dat zijn indrukwekkende schepen.👍🏻

    Liked by 1 persoon

  15. prachtig zijn ze
    en je hebt ze vast schitterend weer gegeven

    Liked by 1 persoon

  16. Daar kijk ik naar uit als ik deze foto al zie!

    Liked by 1 persoon

  17. These sailing ships, I have seen in Gothenburg harbor many years ago. They are so beautiful.

    Liked by 1 persoon

  18. So gorgeous, Marylou. Perfect shot!🙂

    Liked by 1 persoon

  19. Mooi! Hier was ik ook graag bij geweest.🙂

    Liked by 1 persoon

  20. Marylou, heerlijk om weer al jouw mooie foto’s te mogen bekijken. genoten hoor en het zeilschip geweldig fijne Zomer toegewenst lieve gr van Cees

    Liked by 1 persoon

  21. Alle mensen!! Wat een prachtig schip is dit zeg! Geweldig om te zien en ook heel mooi gefotografeerd!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

