Here is your captain speaking..

Ik heb geen tijd gehad om mijn foto’s te sorteren want ik ben de natuur ingetrokken.Morgen krijgt u het volledige verslag van de “Talships Races 2016” in Antwerpen.In afwachting  hier de kapitein.

 

12 reacties op “Here is your captain speaking..”

  1. Krijgen we nu ook de veiligheidsinstructies?

    Liked by 1 persoon

  2. die staat er mooi op , lijkt me een ouwe rot in het vak

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is in elk geval al een fraaie foto, ik ben benieuwd naar de rest hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Die staat er goed op, aan deze kapitein zou ik me voor een overtocht wel toevertrouwen.

    Liked by 1 persoon

  5. die heeft het naar zijn zin Marylou

    een mooi portret

    groeten

    Liked by 1 persoon

  6. Een fraai portret…en gelijk heb je als je de kans krijgt om erop uit te trekken.
    Foto’s zijn geduldig😉

    Liked by 1 persoon

  7. Fantastic portrait Marylou!

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooi portretje van dit leidinggevende heerschap Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. ja Marylou
    dat was weer een fijne wandeling door een mooie streek langs de Waal
    jij bezig met opbouwen met het wandelen , doe het niet te snel , neem de tijd en geniet er van

    Liked by 1 persoon

  10. The Captain looks like a good-humoured man.🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Your talent has just blown his ship. Thanks for the visit.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

