Een geheimzinnige reis

Gedragen door de wind,zwevend in de lucht om ergens onbekend te landen en te zorgen voor nieuw leven in de lente

25 reacties op “Een geheimzinnige reis”

  1. mooie opname van die pluisjes met zaadjes van de paardenbloem
    dus je had het warm begrijp ik en geen lust aan de pc , met jou velen denk ik hoor
    we hebben nu echt zomer weer , zal langzaam wat minder warm worden
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Heel subtiel het nieuwe leven weergegeven …

    Liked by 1 persoon

  3. Weereens pragtig,Marylou!

    Liked by 1 persoon

  4. Kunstzinnig vastgelegd, mooi hoor Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. Het is goed weer voor de pluisjes om ver weg te weven als ze eenmaal op drift zijn.

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een prachtige tekst bij die foto!

    Liked by 1 persoon

  7. hele mooie opname Marylou

    Liked by 1 persoon

  8. Amazing adventure. Beautiful photo Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. Als ik die zie wil ik blazen😉

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi !

    Liked by 1 persoon

  11. You have a good eye Lou! This is beautiful!

    Liked by 1 persoon

  12. Gelukkig heb ik geen pollenallergie🙂 maar de foto is mooi

    Liked by 1 persoon

  13. Beautiful abstract, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Wat een mooie tekst bij deze foto. Ps denk je nog eens aan mijn vraag?

    Liked by 1 persoon

  15. Such a lovely capture! I can see all the little details, and the soothing green background makes it perfect:)

    Liked by 1 persoon

  16. Jaaaaa……..prachtig is deze foto! Hier hou ik erg van. Mijn complimenten.

    Liked by 1 persoon

  17. ze zouden eens een camera moeten kunnen hangen aan zo’n pluisje…

    Liked by 1 persoon

  18. Such a delicate shot! beautiful, Mary Lou!🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

