Een degelijke barbier

Het geleek er wel op een wellness centrum.Inzepen,scheerbeurt met mes.Wassen gezicht en een massage beurt.Alles met origineel materiaal en kwaliteitsvolle producten.

14 reacties op “Een degelijke barbier”

  1. Mooi vastgelegd Marylou.

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig zo zie je ze niet vaak meer.

    Liked by 1 persoon

  3. Ha dat is precies hoe ik me dat voorstel…prachtige foto

    Liked by 2 people

  4. Grote vangst, Mary Lou. Ik hoop dat hij veel zaken had.

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig, ben blij dat ik haast geen baard heb. Zoals hij er bij staat ….
    Maar de foto is geweldig.

    Liked by 1 persoon

  6. Zo’n gezichtsmassage lijkt me wel wat, maar het scheren doe ik zekerheidshalve toch maar liever zelf. 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Ik denk dat het heerlijk aanvoelt. Voor even zou ik toch een baard willen om dit uit te proberen…

    Liked by 2 people

  8. Prachtige foto Marylou🙂

    Liked by 1 persoon

  9. mooie foto
    en ja zo’n massage lijkt me wel , beter dan zo’n mes op de keel🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Kan misschien door het warrige bosje haar komen maar meneer wekt toch en verstrooide indruk. Ik blijf gewoon doehetzelven Marylou🙂 Leuke foto

    Liked by 1 persoon

  11. Leuke foto !!!

    Liked by 1 persoon

  12. Mooie foto hij ie zo geconcentreerd bezig

    Liked by 1 persoon

  13. Deze scheerbeurten zijn geweldig voor de mannen😀 Deze barbier zit dus gewoon buiten als ik dit zo zie!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

