Ze keek me aan met een doordringende blik

.

.

Wie weet welke soort vlieg het is mag het me altijd melden.

Volgens Sandra is het een soort zweefvliegje

22 reacties op “Ze keek me aan met een doordringende blik”

  1. Ha een vlieg is voor mij een vlieg en meestal lastig😉

    Liked by 1 persoon

  2. en jij keek recht in haar ogen terug🙂
    je hebt haar ook mooi op de plaat gezet
    en er zal vast iemand zijn die weet wie het is

    Liked by 1 persoon

  3. Ook zonder de naam te kennen van deze vlieg … ik vind hààr én de opname PRACHTIG!

    Liked by 1 persoon

  4. Een mooie vlieg op kleurige bloemen leveren een pracht van een foto.

    Liked by 1 persoon

  5. Een prachtige en super scherpe macro Marylou, mooi hoor!

    Liked by 1 persoon

  6. Great close-up!

    Liked by 1 persoon

  7. erg mooie foto Marylou, fijne dag toegewenst

    Liked by 1 persoon

  8. you produce such great photography Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtige macro!

    Liked by 1 persoon

  10. Hoe hij ook heet, deze vlieg had weer een fijn plekje opgezocht om voor jou te poseren.
    Maar wat betreft de indringende blik, win ik toch vandaag, denk ik … 😉

    Liked by 1 persoon

  11. Ik heb er ook een hele mooie van…staat er al op nu

    Liked by 1 persoon

  12. die zit daar mooi te wezen

    knappe macro Marylou

    groeten

    Liked by 1 persoon

  13. Very beautiful, depth in the photo is perfectly captured Marylou! And I love the clear yellow colours:)

    Liked by 1 persoon

  14. Een prachtige foto!

    Liked by 1 persoon

  15. Een mooie opname van dit gevleugelde insect. Geen idee welke soort het is Marylou

    Liked by 1 persoon

  16. Wonderful capture, Marylou. Stunning image.🙂

    Liked by 1 persoon

  17. Boerenwormkruid leent zich wel om weer mooie beestjes op de foto te zetten. Mooie foto hoor.
    Het is zeker geen snuitvlieg maar een of ander zweefvliegje. Waarschijnlijk een kleine bijvlieg, kan het niet goed zien.

    Liked by 1 persoon

  18. Wow,beautiful,Marylou!

    Liked by 1 persoon

  19. Mooie kleurrijke foto, Marylou!
    Lieve groetjes Anna

    Liked by 1 persoon

  20. Een prachtige zweefvlieg op mooi geel. Dat vind ik altijd heel erg mooi😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

