Paaldanser

Hij kon me wel bekoren deze boeiende paaldanser.Naar boven en weer naar beneden en voortdurend rond de paal draaiend zodat ik wel een hele tijd heb moeten wachten eer ik hem in volle schoonheid kon bewonderen.Deze pyjamawants deed het voortreffelijk.

15 reacties op “Paaldanser”

  1. mooie opname van deze volgens mij een wants

    Liked by 1 persoon

  2. Nou je geduld is wel bekroond, prachtig …

    Liked by 1 persoon

  3. Ongelooflijk mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  4. en dat in , pyjama ..

    een prachtige foto Marjolijn

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  5. Hahahaha…een leuk gevonden titel bij deze prachtige foto hoor.

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie foto van deze wants

    Liked by 1 persoon

  7. Deze paaldanser heeft zijn beste pak aangetrokken voor zijn act, mooi!

    Liked by 1 persoon

  8. U vindt een aantal van de vreemdste en mooiste wezens!

    Liked by 1 persoon

  9. Ha en dat allemaal in pyama…leuk gevonden

    Liked by 1 persoon

  10. Such a smartly dressed fellow!🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Kijk toch eens hoe prachtig zijn fel gestreepte patronen eruit knallen

    Liked by 1 persoon

  12. Een heel mooie foto, prachtige kleuren!

    Liked by 1 persoon

  13. Deze ken ik alleen van internet en van andere blogs. Ik vind deze want echt prachtig. Wat een kleuren heeft deze wants. Hele mooi gefotografeerd!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

