In de stille kempen

Ik wandelde deze week in het Zoerselbos in de kempen in de omgeving van het boshuisje waar je nog een paar authentieke langgevelhoeves vindt.
In deze hoeve is momenteel een bezoekerscentrum gevestigd.Aan de overzijde van de weg ligt het Boshuisje waar de Loteling zijn verhaal vertelde aan Hendrik Conscience die er het wel gekende boek “De Loteling “overschreef.
Daarover morgen meer.

16 reacties op “In de stille kempen”

  1. Daar wil ik wel een poosje rondwandelen… wat een plaatje!

    Liked by 2 people

  2. ik kijk al uit naar jouw verhaal van morgen!

    Liked by 2 people

  3. de dromen zijn weer geweest , heb veel en goed geslapen , zal het nodig hebben gehad🙂
    mooi plekje daar lijkt mij en goed dat er nog goed behouden hoeves zijn uit lang vervlogen tijd

    Liked by 2 people

  4. Knibbel knabbel knuisje wie…… Pracht foto

    Liked by 2 people

  5. Wat een mooi plaatje en met jouw verhaal heb ik genoten. Het doet mij denken aan mijn bezoek van het kleinste stadje van Nederland Bronckhorst, zie http://iturl.nl/snQzY8c

    Liked by 2 people

  6. In deze mooie plaat zie ik rust heel veel rust en dat is waar ik van hou.

    Liked by 2 people

  7. Prachtig hoor, een lust om daar te vertoeven.

    Liked by 2 people

  8. Wat mooi. zo heeft ’t bijna iets van een stukje sprookjesbos in de efteling

    Liked by 2 people

  9. Nice old country house. Looks very inviting.

    Liked by 2 people

  10. Het is echt heel mooi. Veel mooier dan de boerderijen van onze geschiedenis. Erg fijn!

    Liked by 2 people

  11. Looks like an interesting place to visit, Marylou.🙂

    Liked by 2 people

  12. Very nice.
    The guy looks quite active, for a display.

    Liked by 2 people

  13. Prachtig, Marylou, het lijkt bijna te mooi om echt te zijn. Een plaatje om bij weg te dromen …

    Liked by 2 people

  14. Een bezoekje waard !

    Liked by 2 people

  15. tof, die oude huisjes onderweg!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

