Wie zoekt die vindt

Hier moet je goed kijken want de natuur biedt door camouflage soms een zoekplaatje aan.De gele bloempjes waarop een geel-zwart insect zit doet je er soms gewoon voorbij lopen.Maar door zoveel wandelen ben ik er in geoefend heel wat te ontdekken wat niet betekent dat er me niets ontgaat.Hier zie je dus een wesp voor wie er niet uitkomt.

11 reacties op “Wie zoekt die vindt”

  1. Beautiful as usual ! It seems like it moves, but it’s “just” a picture🙂

    Liked by 1 persoon

  2. ja ook voor dit soort zaken zien geld oefening baart kunst
    mooi in beeld gevangen deze wesp
    dank je voor je lieve woorden bij mij

    Liked by 1 persoon

  3. Knap gezien en mooi vastgelegd.

    Liked by 1 persoon

  4. Daar was ik zeker voorbij gelopen.

    Liked by 1 persoon

  5. Je hebt een “geoefend” oog Marylou, mooi vastgelegd.

    Liked by 1 persoon

  6. daar heb jij oog voor Marylou

    knappe foto

    groeten

    Liked by 1 persoon

  7. There is great camouflage in Nature!!

    Liked by 1 persoon

  8. Ha ik zie hier op je blog meer dan in de natuur…loop denk ik alles voorbij zonder het gezien te hebben😉

    Liked by 1 persoon

  9. Maar sommige mensen zien ook echt helemaal niks, dan is jouw en mijn wandeling toch veel spannender. Leuke ontdekking is dit.

    Liked by 1 persoon

  10. Heb je goed gezien Marylou. Heel mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

